Hoofdsponsor

1/35 Pickup truck

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het muur-idee trouwens erg goed. Je kunt zo van twee kanten het diorama bekijken. Als je het in de woonkamer hebt staan en je bent verveeld van de ene kant, draai je hem eenvoudigweg om :)
 
Dat is inderdaad een goed idee. Door dit diorama ben ik van plan om telkens 360° diorama's te bouwen, anders kijk je inderdaad steeds tegen hetzelfde aan.
 
Macrofoto's nemen kan ik maar daar ben ik bang van. Je ziet er zoveel fouten op.

Fouten maken is enkel erg als je er niets uit wil leren, de meeste kritiek (opmerkingen) dienen om iemand aan te moedigen of te helpen beter te worden.

Alle andere kritiek of opmerkingen is ongepast.

Grtx Jan
 
Da's ook weer waar, morgen zal ik eens kijken voor die macrofoto's. Nu is er niet zoveel licht meer.

En alle opmerkingen neem ik mee bij elk project dat ik doe, dat is een groot voordeel van dit forum. Iedereen helpt.
 
HELP!!!
Ik doe morgen (18 mei) mee aan de wedstrijd in Westende en daarom heb ik heel dringend een naam nodig voor dit diorama.

Ik dacht aan "Mad Dog got shot". Wat denken jullie?
 
Of, simpel: "behind the wall".

Die titel is vanzelfsprekend op twee manieren op te vatten. Als je aan de ene kant staat, verwacht je het tafereel aan de andere kant niet. En vice versa.
 
Dat zou wel eens een goede naam kunnen zijn. En dan het diorama met de 'achterkant' naar de voorkant zetten. De titel zegt dan zogezegd dat de Mad Dog achter de muur staat.
 
Als je die titel kiest, kun je origineel zijn door het naamplaatje aan beide kanten te bevestigen. Twee plaatjes in totaal dus.
 
Mooi dio, en ik denk dat je morgen fier met een medaille naar huis terugkeert. Kzal hem morgen eens live bekijken.

Tot morgen.

JM
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan