Hoofdsponsor

Nieuw magisch water

C

Christophe

Guest
Hallo iedereen, het is weer een tijdje geleden dat ik nog op het forum geweest ben, maar ik heb het de laatste maanden veel te druk en het ziet er naar uit dat dit nog wel even zal duren.
Ik ben blij voor het werk, maar spijtig dat ik voorlopig niet verder kan met mijn WOI diorama.

Nu even iets anders. Ik verkoop nu al een tijdje "Magic water" voor diorama bouwers die water willen simuleren op hun diorama, maar omdat ik dit produkt in Amerika bestel is het vrij duur vanwege alle extra kosten (invoertaksen, transport, enz). Dus ben ik op zoek gegaan naar een alternatief en ik heb iets gelijkaardigs gevonden. Wat de juiste prijs zal zijn weet ik nog niet maar het zal een pak goedkoper zijn. Ik heb het zelf al uitgetest en het werkt prima. Ik heb ook nog geen naam voor het produkt en "Magic Water" kan ik niet gebruiken.

En graag zou ik het nog eens willen laten uittesten door andere modelbouwers om er zeker van te zijn dat het een goed produkt is.

Daarom zou ik een wedstrijdje willen uitschrijven.
De eerste 5 aktieve forumleden (forumleden die al meer dan 10 berichten hebben geplaatst) die op dit bericht reageren en een voorstel doen voor een nieuwe naam krijgen gratis een setje van 350ml toegestuurd. Ik vraag dan enkel dat jullie het testen en jullie opmerkingen geven.

Ben je niet bij de eerste 5, geen paniek, dan heb je nog een kans. Want als er bij de eerste 5 geen goede naam zit dan kan je nog altijd een voorstel doen, want de uiteindelijke winnaar krijgt ook een gratis setje toegestuurd.

Voor wie nog niet precies weet wat "magisch water" is kan altijd eens gaan kijken op mijn website www.cidesign.be onder "Dioramas" en daar vind je alle uitleg.

Ik ben eens benieuwd naar jullie reacties.

Christophe
 
Zeer mooi initiatief Christophe, ik ben geen diorama bouwer, dus naar mij geen sturen, wilde alleen vertellen dat je wel mensen zal hebben die interesse hebben ;)

Veel succes met nieuwe merk
 
"Still Water" ?

Gewoon een ideetje hoor, er zullen wellicht nog wel betere uit de bus vallen, zelf zal ik spoedig ook eens op zoeken moeten naar een gelijkaardig produkt, want ik heb nog een paar ideeën voor waterline modellekes (papier en karton) die een ondergrondje nodig zullen hebben.
 
Wat dacht je van "Clear Stream" ? Mss enkele foto's toevallig van het resultaaat ? Lijkt me interessant
 
Al twee voorstellen(en twee winnaars van een setje "namaak water") . Mooi. Ben eens benieuwd of er nog reacties komen.

@Jadefalconguard: Ik heb helaas geen foto's van het resultaat want ik heb het niet uitgeprobeerd op een diorama. Gewoon in een potje om te zien hoe dik je het kan gieten, en hoelang het nodig heeft om te drogen. Het geeft hetzelfde resultaat als het water op mijn rotsklim diorama waarvan er hier op het forum een paar foto's van staan.

@Dancooper en Jadefalconguard: Stuur mij even jullie adres in PB dan stuur ik jullie het setje op van zodra ik alle winnaars heb.

Christophe
 
Waarom niet gewoon de naam van jullie firma gebruiken "Design water" of "liquid Design water"

Cheers,
André
 
Hey Christophe, wat dacht je van bijvoorbeeld "realistic water", "dio-water" of "instant water". Als me nog wat te binnen schiet laat ik het zeker nog weten.

Greetz,

Swa
 
Te gek jullie reacties. Hier gaat zeker iets goeds uitkomen. Ik vind dat er al een paar goede ideeën tussen zitten.
De eerst volgende die reageert krijgt nog het laatste setje namaak water, dus snel zijn is de boodschap.

En dan zal ik nog afwachten of er misschien nog iemand een winnend voorstel heeft en het zesde setje wint.

Christophe
 
Als het echt zoals water is, en daar twijfelen we niet aan, waarom dan niet gewoon een mix van enkele reeds voorgestelde namen.

"Clear Water" of bestaat deze al?
Of even overdrijven en "Cristal Clear Water".

Erik.
 
NEPWATER ;)

Geen setje sturen bouw alleen varende RC modellen
 
CI Diorama Water

Design your scale worlds with real water.
 
Laatst bewerkt:
Ok, de eerste 5 winnaars zijn bekend en krijgen binnenkort een setje ........water toegestuurd.

Dancooper, Jadefalconguard, Churchill, Swa en Modelbouwerke, bedankt voor jullie reactie en proficiat :D

Dancooper, Churchill en Swa, nog even jullie adres via PB doorgeven aub.

Om iedereen nog een beetje de kans te geven om een setje te winnen wacht ik nog een 2 tal weken om te zien wie er uiteindelijk met het winnende voorstel komt en die krijgt dan ook nog een set "magisch water" toegestuurd.
Of misschien zit de winnaar al bij de eerste 5, wie weet.;)

Alvast bedankt iedereen.

Christophe
 
Ja natuurlijk Davy, blijven denken.:D

Mijn vriendin zal jurylid spelen en zij heeft tot nu toe al een favoriet, maar wie weet komen er nog geniale invallen.

Christophe
 
Ik heb vandaag de setjes namaak water naar de gelukkige 5 opgestuurd, dus jullie mogen die begin volgende week verwachten.
En graag jullie opmerkingen (slecht en goed) over het produkt aub.

Christophe
 
Ook hier is de postbode langs geweest :D
Bedankt voor de snelle behandeling, ook ik zal mijn bevindingen posten van zodra ik het gebruik.

Ik had wel nog een vraagje.
Kan het gekleurd worden ? En zo ja, waarmee ?
 
Ook een pakje ontvangen vandaag.
Ga deze week nog even proberen.
En dan natuurlijk de bevindingen delen. ;)

Erik.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan