Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
wow danny... eerst en vooral een dikke proficiat met je behaalde zilver... goede call van de jury .... enne ik denk dat deze foto van de trotse dochter getrokken is door een heel trotse papa ook he... echt knap van je dochtertje hoor... doet deugd om te weten dat er nog jeugd is die het aandurft deze fantastische hobby te proberen meesteren.....
Zeg Danny , misschien eens enkele fotoos plaatsen van haar vliegtuigje ? Er staat wel een leeftijd- begin-grens op de forumleden als ik het niet mis heb, maar "den pappa" moet ze maar zetten é. Ik "denk" dat de mods er wel mee zullen akkoord gaan, want de jeugd is de toekomst.
Een dikke proficiat aan de papa en zijn dochter. Ik heb zowel het dio als het vliegtuig live gezien en die prijzen zijn dik verdiend. (En...eeuh, ik denk dat de mama ook wel fier zal zijn)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.