Hoofdsponsor

1/35 "Wasteland Amazones !" (Black Ops Special voertuig)[wip]

Het wordt steeds mooier en mooier. Top werk!
 
Vind die Harley goed geslaagd. Niet vergeten een bandenspoor te trekken vanaf het voorwiel.
 
Kan het zijn dat de achterlichtjes nog een kleurtje moeten krijgen?
DSC-7341.jpg

De figuren zien er top uit, en alles samen is het een ferm lust voor het oog ;)
 
Ik vind het er prachtig uit zien. Als ik dan toch iets moet zoeken om over te muggeziften is dat ik het zand wat te grof van korrel vind.
 
Dank u, voor de opmerkingen en lof.
Het licht aan het einde van de tunnel, ik wil nog een paar details toevoegen en een paar opmerkingen verbeteren, andere heb ik reeds proberen om te zetten.
Voor sommige dingen die ik nog wil doen heb ik niet direct een oplossing, dus gaat het weer het schap op bij de "to do" projecten.
Blijft mij enkel nog de tussentijdse eind foto's te tonen.
Ben eigenlijk best tevreden na zo een lange tijd nog eens een klein dio gebouwd te hebben.
Er zit zelfs 1 Figuur tussen die recht uit de doos komt.

DSC-7373.jpg DSC-7357.jpg DSC-7359.jpg DSC-7360.jpg DSC-7362.jpg DSC-7364.jpg DSC-7365.jpg DSC-7366.jpg DSC-7367.jpg DSC-7368.jpg
 
Misstaat niet op een wedstrijdtafel.

Altijd leuk om een diorama te zien, zeker in afgewerkte staat.
 
Jan : U heeft de achterkant veranderd .
Ik bedoel dan het net dat je in lood had gemaakt wat niet slecht was.
Toch deze die je nu laat zien, wat ik wel knapper vind maar wat onduidelijk is op foto of het een net is of een ijzeren raster.
 
Pascal, het is een ijzeren raster, het cargonet verborg een groot deel van inhoud.
Ik weet niet waar ik het ooit gehaald heb en waarvoor het oorspronkelijk gedacht was, het past wel perfect bij de schaal.
De zijkanten wil ik misschien ook nog doen, maar daar ben ik nog niet echt uit.
 
Er zit zelfs 1 Figuur tussen die recht uit de doos komt.
:ohmy:

Vind het nu al geslaagd ook al is het nog niet gereed. Ben wel liefhebber van de gebruikte kleuren maak het dio niet somber.
 
Erg leuk tafereel Jan ! Met alle toegevoegde conversies, details en het kleur gebruik is dit een fijn 'kijkplaatje' :)

Wat ik niet goed duiden kan in het verhaaltje zijn de twee gasten op de Harley.
Het komt een beetje over alsof ze bij de Amazones horen, ook omdat de girl aan de .50 niet op hun reageert ?

Moge de inspiratie om te voltooien vlot bij u wederkeren ;)
 
Geslaagd , vind het prachtig zoiets moet men in het echt zien de moeite
Marc
 
Hey,

Meer of geslaagd.... man wat een kleurenpracht...
 
Ik heb een beetje Frankenstein DNA in mijn bloed denk ik.
Men koopt een doos Untitled-1.jpg

haalt alles eruit, knipt alles los en doe het in een zak, daarna gooit men de doos weg (bouwplan)
Men gaat op zoek naar een scherp scalpel wat koperdraad en secondelijm, zet een beetje hard rock op op de achtergrond en een goed donker bier op de werkbank.
Na een avondje heb je dan dit.
_DSC8748.jpg

_DSC8749.jpg_DSC8750.jpg_DSC8751.jpg_DSC8752.jpg

volgende apoxysculpt en geduld, maar dan zonder donker bier.

Wordt vervolgt.
 
In België hebben we een nieuw soort van huisarrest, noemt men service technieker. Een dag thuis zonder dat hij komt opdagen, het enige voordeel men kan gans de dag in zijn man cave doorbrengen met wachten.

het idee is eigenlijk begonnen met deze foto

c27b4c94e1db65763858ce00b7a6bf18.jpg

maar ik heb dus vandaag al wat aan de figuren gewerkt.

_DSC8753.jpg

_DSC8754.jpg

_DSC8755.jpg

_DSC8756.jpg
 
Rudi, het groen is epoxy klei (twee componenten)
Vroeger gebruikte ik wit of grijs, sinds kort groen omdat dit beter zichtbaar is voor mijn oude ogen.
Het valt beter op, zowel in positieve als negatieve zin.
 
Heb een van de dames geschilderd en een deel bagage, echt tevreden ben ik niet maar het blijven 1/35 figuren in plastiek.
Een paar dingen ga ik toch opnieuw doen of nog veranderen, we zullen zien.

Bekijk bijlage 409599Bekijk bijlage 409600 Bekijk bijlage 409601 Bekijk bijlage 409602 Bekijk bijlage 409603 Bekijk bijlage 409604
Hallo Jan. Vind dit een mooie compositie en eens iets anders. Die dame met de 2 zijdelingse paardestaarten , langs achter bekeken, staan die staarten toch wat strak in een hoek van 90 graden. Willy.
 
Yep, achteraf gezien had ik er beter het mes ingezet. Misschien gebeurt het ook ooit nog wel, hier heb ik aan de hoofden bijna niets verandert wat resulteert in deze eigenaardige haardracht. :eek:

Bij mijn nieuwe poging heb ik gekozen om naar een andere kapper te gaan.

_DSC8757.jpg

_DSC8758.jpg

_DSC8759.jpg

_DSC8760.jpg

_DSC8761.jpg

_DSC8762.jpg
 
Mooi houdingen van de figuren.
 
Goede opstelling en met die Harley er bij is het weer eens iets anders.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan