Hoofdsponsor

1/35 'Warten' [DONE]

Sterk bezig Danny ,die camo op de helm is fantastisch en zeker op die schaal!
Past mooi in z'n geheel :)

Laatst bewerkt:
Ondertussen hebben we 3 dagen de tijd gehad om wat voort te schilderen deze jongen is voor 90% afgewerkt ik hoop van de week de rest te kunnen doen...;)

008_zps5f08fda9.jpg

010_zps180ca2e9.jpg

012_zps2daef398.jpg

014_zpsf10ff4d9.jpg

015_zpsd26d8c02.jpg

016_zpsc1c5ec92.jpg

Hallo Danny,

Is die laatste een SS-soldaat. Aan de camo op de broek te zien draagt hij de SS herfstkleuren, tiptop gedaan zijn perfect de juiste kleuren.

JM

Heel mooi geverfd die broek. Komen er ook nog decals op de helmen?
Daar ben ik nog niet echt uit,op de helm waren er geen te bespeuren de hoofdjes zijn afkomstig van de laatste beurs die ik heb bezocht in Nederland.
Ik zal nog een beetje moeten zoeken welke ik er kan voor gaan gebruiken als ik er ga gebruiken..

Hey,

Danny, tot 42 kun je gerust de decals gebruiken op de helmen, vanaf dan verdwenen deze meestal. Maar op het einde van 'den krieg' had je nog helmen met deze symbolen erop, alles kon men gebruiken tot dan..., maar door de neus genomen, de meeste waren dan zonder :)

Hey,

Danny, tot 42 kun je gerust de decals gebruiken op de helmen, vanaf dan verdwenen deze meestal. Maar op het einde van 'den krieg' had je nog helmen met deze symbolen erop, alles kon men gebruiken tot dan..., maar door de neus genomen, de meeste waren dan zonder :)

Fantastisch toch da ne mens da effe kan mededelen zo'n details...knappe research(kennis)...!!!
Maar dat hoort bij zo'n creatie van den Danny....

grtz yves,

Hey,

Jongens, de kennis is belangrijk, maar weet dat ik al 35 jaar (zo van mijn 8 jaar begonnen ermee) al bezig ben met de WOII toestanden te bestuderen. Momenteel verdiep ik me in de bunkerbouw, ook al zo'n 10 jaar mee bezig. En een goeie boekenkast doet ook veel.... Sorry voor de offtopic... ;)
Neemt niet weg Danny, dat het knappe figuren zijn geworden, we volgen, zoals steeds.... ;

Terug
Bovenaan