Hoofdsponsor

Anders / onbekend Warrior Toad sculpt.

GUnit

Well-known member
Registered
Lid geworden
6 aug 2008
Berichten
6.550
Hallo jongens, het is niet echt een afgewerkt project maar ik wist niet waar elders dit kereltje te plaatsen.
Vorig jaar geraakte ik in de ban van fantsiefiguren die op het internet passeerden en mijn euh...fantasie prikkelden.
Wat later had ik een map met afbeeldingen van wezens die ik grappig en in het oog springend vond. Omdat de serie Vikings zo hot was, duurde het niet lang of ik wist welke richting ik uit wilde : een pad-achtig wezen met de uitrusting van een primitieve krijger !
Graag deel ik het voorlopige resultaat van mijn prille sculpteerpogingen, en het spreekt vanzelf dat -als ik eenmaal alles naar mijn zin heb gevormd- ik hem hier ga schilderen in een thread onder Figuren.
Voor de materie gebruik ik Magic Sculp, over een draadfiguurtje versterkt met Milliput.

Met name het rechterhandje wil ik net iets reptielachtiger maken, voor het overige ben ik vrij tevreden.
69_zpsbil4yhtw.jpg

Enkele details.

Schild.
bla_zpsq1d57bjo.png

Rugpartij.
48_zpscttsjnpa.jpg

Hellebaard.
49_zpsqh1kreq7.jpg

Zwaard.
50_zpszam6jnye.png

Begin van het hoofdje.
jjj_zpscnics8i9.png

Bovenaanzicht.
62_zpsxzbbtbxj.png

Deze winter zal ik jullie zeker nog lastig vallen met dit zijdelings projectje.

Groeten !
 
Dank je Danny. Ik heb er véél padden- en aanverwante tronies voor moeten bestuderen, maar het was en is nog steeds supertof om mee bezig te zijn.
 
ziet er cool uit man , afwerken maar , benieuwd naar het einde .
 
Guy mateke je bent weer lekker terug bezig ...fijn om te zien:D:D:D:D
 
deze ken ik van ergens ;) zeer prachtig werk ;)
 
het gevoel (dat klopt) is zeker aanwezig en kijk uit naar vervolg grt
 
Hey,

Miljaar, ook dat nog....;):)
Man, da's hier meer of fantasie...., knappe uitvoering en blijkbaar van alle stielen thuis in modelbouwland....daar moet ik nog veel van leren zulle...:)
 
Wauw , gewoonweg schitterend ... :)
 
knap figuur, met mooie details.
Met die hand is nog wel wat te doen, ik volg geïnteresseerd.
vgr Marc
 
Leuk figuur Steven, ik heb een aantal voorbeelden maar hier kan ik ook wat mee, dank je.
 
Wow, knap werk dat je je hier laat zien.
 
Dank je Jelle, ik ben geen sculpteerder maar ben er zelf best tevreden mee. Ik zou dit deze winter liefst willen afwerken en schilderen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan