Hoofdsponsor

1/72 VW Type 93 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt jongens.

@ Gunit: tx voor de foto van de Preiser set, kende ik niet.
Moet wel zeggen dat ik niet de bedoeling had de brancard "te vullen" met een soldaat of ander persoon. Hij past gewoon bij de VW maar komt niet tot zijn recht als je hem in de opbouw laat zitten. Vandaar mijn idee dat de chauffeur (die nog steeds de soldatenkleding draagt) wacht op een helper om de brancard terug te plaatsen. Een verpleegster komt ondertussen een kop koffie aanbieden; de chauffeur vouwt het deken op.
In principe een dio juist na het afsluiten van de oorlog: alles begint opnieuw normaal te lopen maar er is schaarste en men behelpt zich met wat er is, vandaar het uniform en de verschillende burger types.
En de wedstrijd ? Wel we zullen zien. Voor mij wordt dit de IPMS Nationals in Wieze en we zien wel......:D
 
Oke, als je dit gegeven in je titel verwerkt is dit perfect !
 
Kleine update want toch een beetje fier.
Het dio met de VW Ambulance heeft op de IPMS Belgium Nationals verleden WE de Unicorn Models Trofy gewonnen.
Voor velen stelt dit misschien niets voor maar het is voor mij toch een erkenning dat het nog zo slecht niet is.
In het dio werd trouwens een poster uit het Unicorn gamma verwerkt.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
knap erwin en meer dan verdient. ik heb er ook ff bij stilgestaan en het is de mooite waart. je dio zag je van ver staan en stak er met kop en schouders boven uit.

dus dikke profisiat met je prijs8)
 
Ik heb er ook even naar staan gapen, de foto's doen geen recht aan het "echte" werk; zéér dik verdiend 8)
 
Proficiat, elke vorm van erkenning moet voor een modelbouwer plezant blijven. En het is trouwens verdiend. GUnit.
 
proficiat Erwin, een prijs in de wacht slepen is altijd leuk meegenomen en geeft voldoeningvoor je tijd en werk die je erin gestoken hebt;)
 
Erwin,

Ook van mij felicitaties met de gewonnen prijs, mijn inziens meer dan verdiend.

Groet,

Swa
 
Kijk is mij dat even een erkenning voor je. Dit is toch ook echt super he.

Nu de volgende weer gewoon weer net zo mooi maken als deze. ;) En natuurlijk ook daar weer mee winnen. :laugh:
 
Bedankt iedereen.
Doet steeds weer deugd. 8)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan