Hoofdsponsor

Vragen over de wedstrijd "The golden sixties"

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Samba bus foutievelijk door iedereen aanzien als een T1 is eigenlijk een T2.
Bouwjaar is zekers de jaren 1960.
Dus volgens mij zeker een deelname waardig.
O ja, tel even de raampjes.
23 raampjes voor 1963 , zijn het er 21 dan is het na 1962.
 
Dan doe ik mee.

ik ga nu eten en zal straks mij in schrijven, maar heb nog geen foto, ik moet hem nog halen.
 
De Samba bus foutievelijk door iedereen aanzien als een T1 is eigenlijk een T2.
Bouwjaar is zekers de jaren 1960.
Dus volgens mij zeker een deelname waardig.
O ja, tel even de raampjes.
23 raampjes voor 1963 , zijn het er 21 dan is het na 1962.

Ik heb 23 raampjes.... o nee ik ben geboren in 1963,

Leuk model om mee te doen!

fred
 
Hasegawa heeft hetzelfde model in het gama en noemt het terecht een T2.
Het heeft ook met de knipperlichten te maken en het is duidelijk een model van de mid 60's.
 
Is scratchbouw ook toegelaten? Ik heb namelijk een ideetje voor een diorama over de Berlijnse muur.
 
Zou je iets meer uitleg kunnen geven Thomas.
Natuurlijk was de Berlijnse muur een onderdeel van de jaren 60.
Maar dan let het wel aan wat je van plan bent.
De afbraak kan b.v. dus niet.;);)

Fred
 
Fred! Ik vond info op wikipedia over mijn mercury comet maar die is in het engels!Weet u een goede vertaal site ervoor want alle tekst is van de jaren zestig dus en ideaal.
Patje.
 
Fred het is al in orde hoor ik heb het kunnen vinden.
 
Zou je iets meer uitleg kunnen geven Thomas.
Natuurlijk was de Berlijnse muur een onderdeel van de jaren 60.
Maar dan let het wel aan wat je van plan bent.
De afbraak kan b.v. dus niet.;);)

Fred

Ik ben er nog niet helemaal uit, ofwel de bouw ofwel wanneer hij juist klaar was. Ik ben nog een paar foto's aan het bestuderen en figuurtjes aan het zoeken.
 
In de nacht van 12 op 13 augustus 1961 werd begonnen met de bouw van de Berlijnse Muur. In enkele weken tijd werd een zwaarbewaakte betonnen hindernis opgeworpen rondom West-Berlijn.
Bron:Wikipedia

Een diorama van de bouw of dat deze net klaar is mag dus wat mij betreft meedoen aan de wedstrijd Tomas:D

Fred
 
Tomas, zoals je kan lezen heb je geen excuses meer :D
Schrijf je maar in ;)
 
Hoezo???? Je mag toch maar beginnen op 1 mei en einddatum is 1/11, dat is toch voor iedereen evenveel dagen, of zijn niet alle kalenders dezelfde misschien??? ;-))

Daar heb je gelijk in, maar er kan ook nog NA de begindatum ingeschreven worden ;)
 
Mee doen maatje mee doen lollollool ;)
Patje.
 
Hmmm..... hoe ver zijn deze gebouwd?
Dat is me niet helemaal duidelijk.
Laat even precies weten wat je wilt dan overleg ik even met de collega moderatoren en natuurlijk met Beyond ( scheidsrechter)

Fred
 
Een paar dagen terug kwam hier de Ecto 1A ter sprake, en ik besloot om deze doos eens op te diepen, kwestie van klaar te zijn tegen dat iemand (ik had Camaro69 in gedachten) naar die "rommel van op het dak" zou gaan vragen.

En jij noemt dat rommel? :D
Wat is eigenlijk de basis wagen voor de ecto 1A?
Want moet eerst zien of ik daar nog kan aangeraken voor ik achter uwe rommel van op het dak vraag.;)
Ps: zitten de decals er ook bij?
 
@Aerodyne:
Zou je toevallig een foto hebben (of kunnen maken) van je model zoals hij er nu uitziet?

Dan kunnen we eens zien waarmee je zou starten.
 
Zo makkers, de beslissing is gevallen.
Aerodyne, maak je maar klaar om aan de start te staan met alles wat je nodig hebt om je kit te bouwen tijdens de wedstrijd ;)
Welkom en veel suk6 :)
 
Aerodyne, ik heb je naam toegevoegd aan de deelnemerslijst, kan je enkel eens controleren of de beschrijving van je model correct is? Thanx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan