Hoofdsponsor

Forum Wedstrijd Vragen over de wedstrijd 2013: Move on.

Mooi,ik kreeg vandaag bericht dat hij is verzonden dus zal hem wel snel binnenkrijgen.Als die duitsers toch een jaar of 2 meer de tijd hadden zou de oorlog er toch heel anders uit hebben zien denk ik.
 
Mooi,ik kreeg vandaag bericht dat hij is verzonden dus zal hem wel snel binnenkrijgen.Als die duitsers toch een jaar of 2 meer de tijd hadden zou de oorlog er toch heel anders uit hebben zien denk ik.

Daar heb je gelijk in, aan hun techniek lag het zeker niet het was hun bevelhebber waar iets aan schold.
Als je ziet wat ze eind WWII allemaal nog uitgevonden hebben waren ze ver vooruit op de rest van de wereld.
Vooreerst een leuk model.
Succes met de wedstrijd en veel bouwgenot.
 
De wedstrijd loop ten einde en duurt nog maar 2 weken!
Helaas zijn er geen / zeer weinig modellen dit jaar gereed gekomen waardoor een jurering niet zin vol is.
Tenzij er leden zijn die nu toch nog willen gaan beginnen. Als er voldoende animo is willen we de wedstrijd verlengen tot maximaal eind van dit jaar.
Anders gaat deze op slot en kunnen de topics waar nog aan gewerkt word of die alsnog gestart/afgemaakt willen worden verplaatst worden naar de desbetreffende afdelingen.
Graag jullie feedback wat jullie met jullie ingeschreven modellen willen doen.


Fred
 
Sorry Fred, ik ga er niet met verder.
 
Fred, met m'n Tiger trek ik me terug uit de wedstrijd,maar bouw verder als m'n rugproblemen het toelaten.
Je mag dan ook m'n topic verplaatsen naar de gepaste plaats,als mijn rug het toelaat ,werk ik er stilletjes verder aan.

Groetjes Filip
 
Ik ben wel van plan om mijn project af te werken maar dat gaat vrees ik niet lukken tegen de einddatum.
 
Dag Fred, de Lamborghini ga ik niet voor de eind datum gereed krijgen (ik dacht dat deze datum eind december was).
De datum verlengen tot eind 2013 komt mij goed uit want ik kan op dit moment niet bouwen omdat ik ben aangereden door een dronken bestuurster.
 
Fred, met m'n Tiger trek ik me terug uit de wedstrijd,maar bouw verder als m'n rugproblemen het toelaten.
Je mag dan ook m'n topic verplaatsen naar de gepaste plaats,als mijn rug het toelaat ,werk ik er stilletjes verder aan.

Groetjes Filip

Heb deze verplaatst naar militaire voertuigen Filip, kan je rustig verder werken.

Fred
 
Ik ben wel van plan om mijn project af te werken maar dat gaat vrees ik niet lukken tegen de einddatum.

Zal ik deze verplaatsten naar de space afdeling Davy? Dan kan je er rustig aan doorwerken.

Fred
 
Dag Fred, de Lamborghini ga ik niet voor de eind datum gereed krijgen (ik dacht dat deze datum eind december was).
De datum verlengen tot eind 2013 komt mij goed uit want ik kan op dit moment niet bouwen omdat ik ben aangereden door een dronken bestuurster.

Dat is een heel vervelende situatie!! Ik heb deze verplaatst naar de auto afdeling, deze is te mooi om niet af te werken.

Fred
 
Tja, ik ben terug volop in aktie geschoten en denk de eindstreep nog wel te halen... maar zoals jullie reeds melden heeft het weinig zin als ik nog de enigste ben :)

Dus ik laat me vlotjes op de weg begeven van de meerderheid. Ik zie het wel.
 
Tja, ik ben terug volop in aktie geschoten en denk de eindstreep nog wel te halen... maar zoals jullie reeds melden heeft het weinig zin als ik nog de enigste ben :)

Dus ik laat me vlotjes op de weg begeven van de meerderheid. Ik zie het wel.

Tom, je bent goed bezig. Laat de einddatum geen streep zijn om snel snel je model af te werken.
Werk rustig door want er zit al een partij werk in je model en het zou zonde zijn om het af te raffelen om de tijd limit te halen.

Fred
 
Ik ben het eerlijk gezegd uit het oog verloren en er nu nog aan beginnen is ook geen optie. Bij deze dus mijn excuses maar ik trek me terug.
 
Ben er nog aan bezig maar de eindstreep binnen 14 dagen zal ik niet halen als het mogelijk is mag je het topic verplaatsen
Zoniet dan mag het afgesloten worden en zal ik er een nieuw voor aanmaken.
 
Ik ben het eerlijk gezegd uit het oog verloren en er nu nog aan beginnen is ook geen optie. Bij deze dus mijn excuses maar ik trek me terug.

Oke Tomas, bij deze een slotje erop.

Fred
 
Ben er nog aan bezig maar de eindstreep binnen 14 dagen zal ik niet halen als het mogelijk is mag je het topic verplaatsen
Zoniet dan mag het afgesloten worden en zal ik er een nieuw voor aanmaken.

Ik heb deze verplaatst naar de auto afdeling zodat je rustig kan voortdoen.

Fred
 
De Starfighter is al best een eind maar 2 weken is waarschijnlijk te krap.
Ben van werkgever moeten wisselen en daardoor veel langer van huis per dag waardoor het bouwen lastiger wordt.
 
Zal ik deze verplaatsten naar de space afdeling Davy? Dan kan je er rustig aan doorwerken.

Fred

Hey Fred,
Het is Werner hoor. :)
Ik zal mijn best doen om het nog klaar te krijgen maar beloof niets.
Als ik zie dat het echt niet meer lukt tegen eind dit jaar verwittig ik u om het eventueel te verplaatsen.

mvg
Werner
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan