Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja Bub, da's indd meer of prutswerk als je exact de foto gaat nabouwen, maar je slaagt er in om een 'echte motor' te maken als je zo voortdoet, gewoon een prachtexemplaar man
kom hier inderdaad niet veel langs , soms enkel kijken
er komt hier toch ook veel bij kijken vind ik ,
een mooi bouw project die je hier maakt
zoveel moois aan details , lijkt wel echt
vooral een nette bouw
Nou de highpressure tanks zitten erop , met een gedeeltelijk bekabeling , zo vullen we um op rondom , ik maak er moregenwel een circel styreen eronder , zodat ie niet meer kan vallen .
sta telkens verbaasd van de onderwerpen die je uit je hoed tovert en de snelheid en finesse waarmee je deze in elkaar tovert... 't ziet er goed uit, en moest je alle kabeltjes willen leggen uit de foto... veel succces, hoewel ik niet echt twijfel aan je bouwkunsten hieromtrent... benieuwd naar het vervolg
Wat een precisie werkje maar wel met een grote factor.
Erg mooi die motor zo met de koperen leidingen, veel werk maar schitterend.
Succes met de bekabeling want dat zal ook nog een heel prutswerkje worden zo te zien.
Nou Luitjes , de groene delen van de rocket engine zitten erop , ik heb de hydrogen- peroxide tank opnieuw voorzien van steunen zodat ie aan het frame gemonteerd kon worden , toen de steam feed pipe er tussen verwerkt .
toen twee hardware kastjes waar bekabeling uitkomt naar de verschilllenden onderdelen .
nu moet de catalyst tank worden afgewerkt met twee leidingen en kan later onder de grote hydrogen- peroxide tank geplaats worden en verbonden met de steam pipe .
het model heeft nu een stryeen plaat als voet gekregen , het begon erg wankel te worden . na het plating proces zal ie op de houden base geschroeft worden .
maar er is nog genoeg te doen , styreen gas meters ect va ndit kleine grut .
De hele motor zit nu inelkaar , de laatste twee turbine uitlaten zitten erop , toen 442 styreen boutjes erop gemaakt en toen de metertjes .
toen kon de hele handel in de eerste primer laag , dit morgen eerst goed nakijken en extra schuren en dan kan ie weg voor de plating laag .
als ie terug komt kunnen de kleur details erop en verder worden afgewerkt .
Nou luitjes , het model is back en in plating zilver versie , nu verder met de afwerking using look ( sommige delen ) en dan de memorial base Dora mittelbau afwerken .
Nou luitjes het laatste projeckt 2012 is voldaan , het memorial ter nagedachtenis van de gevallen en slaaf werkers van het cocentratiekamp Dora Mittelbau Duitsland , waar meer dan 20.000 slaven het leven lieten en 40.000 hebben gewerkt aan de wapens de V-2 en de V-1 .
wrang dat nieuwe technologie vaak begint met slachtoffers en uiteindelijk na gebruik nog eens extra leven kost .
Hey bub, heel knap gedaan, mooi gepresenteerd ook.
Persoonlijk vond ik het mooier met de kleuren, ik heb de indruk dat door het hoog bling gehalte van het zilver de mooie fijne details verloren gaan, ofwel is dit enkel op foto zo. Maar in ieder geval de klant is koning en smaken verschillen he.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.