En zo is er nu een definitief einde gekomen aan dit project.
Een klein uurtje geleden is ze ingeladen geworden in de auto van de kersverse nieuwe eigenaar.Wat was deze enthousiast,daar stond ik wel van te kijken.Een echte sub enthousiast.Hij speelt ook het pc game "Silent Hunter".
Vooral was hij verrast doordat ik op sommige onderdelen gewone huishoudelijke en/of speelgoed onderdelen had gebruikt.
Nadat hij de U82 een dik half uur had bekeken,was het eerste woord wat zijn meegekomen vriendin zeer verrast doch wel verblijd liet vallen"Oh,wat is ze groot".
In ieder geval komt ze heel goed terecht,want er wordt in de woning van haar nieuw onderkomen een stuk verwijderd uit een scheef aflopend plafond,waar een vitrine in wordt gemonteerd.En daarin komt ze te staan.
Dus dat vond ik geweldig om te horen,vrij van temparatuur inwerkingen en vrij van stof.Ze komt dus lekker in de woonkamer te staan daar.
Verder krijg ik,gelukkig,nog foto`s hiervan gestuurd over een tijdje.
En we houden contact...
Dit is dus de laatste foto van haar in mijn hobby kelder,luttele minuten voor haar vertrek.
Dit plaatje heb ik nog onder tegen de kiel aangebracht,gegraveerd in een aluminium plaatje en geseald.Natuurlijk kon dit wel wat beter,maar het was mijn eerste zelf gegraveerd plaatje,maar het gaat er zich maar om,dat ik haar heb gecreëerd.Dit plaatje,overigens,is nog een laatste tip geweest van Rik(Modelengeneer)in dit tot nu toe grootste project van mij.
Als er ooit eens iemand googled op "Homeghost",lijkt me mijn gebruikersnaam beter geschikt als mijn echte naam.Op Homeghost is wel iets te vinden zo.
En hier is ze verdwenen,voorgoed weg uit mijn werf.Op weg naar nieuwe uitdaging,een nieuwe start in haar prille leven.laten we met ons allen hopen dat ze een goed en lang leven tegemoet gaat,dat in tegenstelling tot haar voorbeeld,de originele U82 heeft helaas maar een jaar dienst kunnen doen,waarna ze ten onder is gegaan door dieptebommen.
Lieve beste U82....Het ga je goed en een behouden vaart.
Ron....