Hoofdsponsor

Verkiezing jan/febr

Verkiezing jan/febr


  • Totaal aantal stemmers
    36
  • Opiniepeiling gesloten .
Bedankt mannen ik krijg er kippevel van ik had het nooit gedacht dat ik zover zou komen en vrienden dit is wel degelijk een groot stuk door jullie hoor uw aanbreng en hulp hebben mij dan toch zo ver gebracht en daarvoor denk ik jullie
En ik ben zeer trots op de Jag en staat te pronken in mijn vitrinekast
En Steven eerlijk vond ik uw idee en uitwerking toch echt beter ik kan daar niet tegenop en dat zal zo wel blijven deels mijn kundigheid deels mijn kleurenhandicap en grotendeels mijn terug laat herbeginnen van het bouwen
En aan alle kiezers bedankt voor uw stemmen en aan de andere deelnemers ook nen dikke proficiat het waren allemaal top prestaties
Tof mannen en nogmaals bedankt
Coachke ( Marc )
 
Proficiat Coachke en ook de anderen ;)
op naar de volgende 'model van de maand'
 
Proficiat Coachke, de Jag is inderdaad een mooi model geworden ;)
De rest van de deelnemers ook proficiat natuurlijk, deelnemen is tenslotte belangrijker dan winnen...
En ook bedankt voor de stemmen op mijn inbreng :$
 
Hey,

Dikke proficiat aan alle deelnemers....😉
 
Beyond, mijn commentaar van de foto-achtergrond was o.a. op jou van toepassing. Volgens mij had jij meer stemmen gehaald als je je groene model niet op een bijna identiek groene achtergrond geplaatst had. Het model moet uit de foto springen.
 
Beyond, mijn commentaar van de foto-achtergrond was o.a. op jou van toepassing. Volgens mij had jij meer stemmen gehaald als je je groene model niet op een bijna identiek groene achtergrond geplaatst had. Het model moet uit de foto springen.

ik denk da je het over Camaro69 zijn model hebt ;)
 
Steven ik denk dat je Camaro's inzending bedoelt. Ik geef je volledig gelijk in je redenering overigens.
 
O ja, sorry, Beyond. Bij Marc's kever viel het me ook op, als je deze foto's van verder weg bekijkt, ontstaat er een camouflage-effect. Wat betreft de 'Vette, ik vind het een mooie auto en goed gefotografeerd maar hier is helaas geen categorie out of the box, dus moet je het opnemen tegen modellen die gemodificeerd zijn. Dat kan wel eens meegespeeld hebben, of de zeldzaamheid van de gebruikte kit.
 
Laatst bewerkt:
Jeetje waar gaat dit nu weer over, altijd wel een vorm van kritiek te vinden :nowink:
 
Ik denk niet dat je het moet zien als kritiek, maar dat het bedoeld is als een tip voor de volgende keer. Heeft iemand een model gemaakt waar hij 40 uur aan heeft gewerkt, dan is het jammer als het lijkt alsof er maar weinig waardering voor is terwijl er in werkelijkheid vrij eenvoudig een betere foto had kunnen worden genomen. Wat is die 10 minuten extra op 40 uur...

Ik vond dat een jaartje terug plaatsvervangend ontzettend jammer bij een project van Famo, die artillerie die hij had laten meedoen aan de jaarwedstrijd. Foto's die het machtige model geen eer aandeden, waardoor er weinig op gestemd werd.

Net als in de bouwtopics tips gegeven worden die de kwaliteit bevorderen, kan en mag dat toch ook in een topic als dit ter bevordering van de winstkansen van de deelnemers, lijkt me.
 
Proficiat aan de winnaar en ook aan de rest.

Beyond, mijn commentaar van de foto-achtergrond was o.a. op jou van toepassing. Volgens mij had jij meer stemmen gehaald als je je groene model niet op een bijna identiek groene achtergrond geplaatst had. Het model moet uit de foto springen.

Zal er volgende keer proberen rekening mee te houden.
 
Proficiat aan alle deelnemers,

En een héél klein beetje meer aan de winnaar :laugh:

Grtz.

Luc8)
 
Inderdaad , prachtige resultaten in deze verkiezing , aan iedere deelnemer dikke proficiat !
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan