Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw V.W. kever Herbie [done]

bangelijk Marc en heb haarlak en krijt al in notitie boekje staan.
grt Pascal
 
Sterk werk Coach,wederom eentje om fier op te zijn...!!!

Grtz yves,
 
knap gedaan,dat is een specialleke he?................................
 
Netjes Marc, Herbie ziet er heel mooi uit... en de verwering ziet er ook heel geslaagd uit...
Dikke proficiat, en applausje waard...

Groetjes,
Kurt
 
Beste vrienden ik ben zeer aangenaam verrast door jullie positieve reacties waarvoor natuurlijk mijn allergrootste dank
Marc
 
Ik heb vandaag coachke zijn herbie in het echt mogen bewonderen en ik kan jullie zeggen dat hij er in het echt nog beter uitziet dan op de foto's.Ik was echt verrast toen ik hem zag.
Marc S
 
beste vrienden ik ben nog wat op zoek geweest om een derde persoon te vinden om naast de chauffeur te zetten
Nu heb ik op et andere forum al twee aanbiedingen gehad, maar stomme kl,,, die ik ben , ik had er nog eentje in een Porsche racewagen die ben ik nu om aan het toveren naar een madammeke
 
Deze is dus nog niet klaar? Blijkbaar is deze doorgegeven voor model van de maand...
 
Jordic voor mij is hij klaar , maar ik ga er nog iemand bijzetten voor de groepsbuild dan komt er nog een achtergrond bij
Dat maakt toch niks uit he
Marc
 
Jordic voor mij is hij klaar , maar ik ga er nog iemand bijzetten voor de groepsbuild dan komt er nog een achtergrond bij
Dat maakt toch niks uit he
Marc

Dan is deze toch niet klaar hé Coachke...
Zo geef je ons moderatoren dubbel werk als er eindfoto's geplaatst worden, en deze dan terug moeten vervangen worden omdat er toch nog veel veranderd aan je eindwerk.
It ain't over t'ill the fat lady sings....
 
Er veranderd niks aan deze kever , waar halen jullie dat toch , wel komt er voor de groepsbouw een achtergrond en deze komt er niet bij voor de bouw van de maand
De kever blijft zoals hij is , ik heb wel vernoemd dat ik op zoek ben voor een bijzitter naast de chauffeur dat wel maar ik moet er nog eerst eentje hebben he
Grt
Marc
 
Mannekes wat vind ervan ? Herbie is zo goed als klaar , nog wat kleine frullen en een deftige onder en achtergrond om te showen met de ledendag enz

beste vrienden ik ben nog wat op zoek geweest om een derde persoon te vinden om naast de chauffeur te zetten
Nu heb ik op et andere forum al twee aanbiedingen gehad, maar stomme kl,,, die ik ben , ik had er nog eentje in een Porsche racewagen die ben ik nu om aan het toveren naar een madammeke

hier halen we dat ;) je zegt zelf dat hij zo goed als klaar (maar dat betekent: nog niet volledig klaar) en je bent nog aan een figuurtje bezig...

Maar als het voor jou zo belangrijk is om deze perse in deze 'model van de maand' samen met je andere kever te laten meedoen, ipv volgende keer als hij volledig klaar is... Dan doe je maar...
 
Met die kleine frullen bedoelde ik de achtergrond en de vloer waar ik mee bezig ben , ik weet niet wat ik nu nog zou veranderen hij is bijna als op de foto
Ik ben op zoek naar een vrouwelijke mederijder maar ik heb nog niks , ik heb een piloot maar die heeft een integrale helm op en dat bestond in die tijd niet dus voor mij is en blijft hij klaar
De achtergrond is veel werk op photoshop dus dat krijg ik niet klaar op tijd en ik houd het voor in september
Een tweede reden om nu mee te doen dat er niet veel kandidaten zijn daarom heb ik dat aan Ron gevraagd en die maakte er toch geen probleem van he ?
Nu moet ik wel sorry zeggen voor het misverstand dit had ik niet zien aankomen en ook niet zo gewild hoor
Marc
 
Proficiat met het behalen van de einddatum

eindfoto's van de afgewerkte projecten vind je HIER
 
Proficiat met het behalen van de einddatum
Netjes Marc.
 
een zittende madam kunt ge krijgen Marc als je dat zoekt grt Pascal
 
Kan het wel doen maar het project is al af maar kan ze er achteraf bijzetten bedankt
Marc
 
Nostalgie deze Herbie in split ! Knap dus dikke proficiat.
 
Vrienden nogmaals bedankt hoor het doet me wel iets
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan