Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja die andere deur vooraan de toren is inderdaad ook zichtbaar,maakt niet uit ze is gewoon dicht bij de jouwe dan he.
Verder zie ik dat dit project echt goed opschiet,prachtig zo maatje.Patje.
Bart, op de foto ziet het er trouwens minder mooi uit dan in het echt. Wil echt eens met een paar dunne laagjes verf werken, dit om de details niet dicht te schilderen.
Dat ziet er veelbelovend uit naar het schilderwerk toe
Die deuren zullen ook beter uitkomen als de lijnen een wash zullen gekregen hebben...
Misschien kan je deze ook een pre-shaduw geven (die zwarte lijnen Debart.. ), dan gaan ze nog beter uitkomen.
Bedankt voor de reacties.
Bart, die zwarte lijnen moeten inderdaad doorgaan voor een pre-shade.
Dit heb ik regelmatig in verslagen gelezen en ben ik eens aan het proberen.
Dank je DJs, inderdaad moeten de deurtjes dan dicht .
Inmiddels al twee laagjes geverfd, maar van de preshade is niet veel meer te zien. Voor het mooie zal er nog een laagje verf op komen. Zal dan weer een foto plaatsen.
Waar je preshade hebt gezet wim moet je iets minder verf over doen, maar ik vermoed dat jij met de borstel schilderd, dus is dit natuurlijk wel iets moeilijkerder.
Ge kunt nadien nog altijd een pinwash doen dan zullen de lijnen weer wat diepte krijgen.
Dat ligt idd aan de verf ,maar ook aan het feit dat je kwast.Nu ja met de juiste wash is dit eigenlijk niet zo erg want ook de 1/1 zijn niet perpect en zou nie mooi zijn ook naar mijn mening.
Ben inmiddels al een beetje aan het vlekkerige gewend.
Inderdaad op foto's van het echte schip zit het er ook niet allemaal zo strak op. Alle kleine grut zit er inmiddels op en alles zit zo'n beetje in de verf; misschien hier en daar nog eens bijwerken. Daarna gaat alles de P+ in.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.