Aloha, allereerst wens ik iedereen een goed 2021 en hopelijk wordt het terug een wat normaler jaar!
Modest, bedankt, en tuttut, je kan het me wel nadoen hoor. Ik kon nooit dromen dat ik dit resultaat zou behalen maar je informeren, veel tijd er in steken en blijven proberen en je komt al heel ver. Tegenwoordig zijn we rotverwend, want het internet (youtube) is een schat aan informatie en hulp gebleken
Pascal, Rudi en Erwin: dikke merci
Swaken: bedankt, en die draadjes zijn inderdaad topmateriaal, laten zich heel makkelijk lijmen. Al had mijn pincet er regelmatig last mee om ze deftig vast te kunnen pakken, en je ziet het met blote oog bijna niet, tof hoor
Marc: merci, veel ander werk is er vorug jaar niet geweest, deze U-Boot is zowat het enige dat ik in 2020 gepresteerd heb

Bon, ik dacht dat ik de eindfoto's had gepost, maar blijkbaar dus niet, my bad. In ieder geval, de U-Boot is klaar

Ergens in juli of augustus is het me gelukt om deze over de eindstreep te krijgen. En hou de ogen open, misschien krijgt de U-Boot nog een vervolg dit jaar in één of ander mooi magazine
Genoeg gebabbeld: foto's!
Wat betreft iedereen die een schip of iets anders op zee/oceaan wil bouwen: gewoon doen! Geen schrik hebben, het lijkt echt veel moeilijker dan het is. Google gewoon wat bekende namen (Werner De Keersmaeker, Marijn Van Gils, Chris Flodberg, Won Hui-Lee, ...) en gebruik je ogen om technieken te lenen en je komt er wel.