Hoofdsponsor

Anders / onbekend Timberdome Basketbal Arena

R

RedBeaver

Guest
Dit is mijn eerste echte bericht,ikwist niet goed waar ik hem mocht posten,of hoeveel fotos er nu juist bijmogen..corrigeer me gerust..ik heb er zo weinig mogelijk gebruikt
Indien teveel ,mijn excuses

Dit heb ik vorig jaar ontworpen a l'improviste...zo'n 6 maand op't gemak aan gewerkt...
Niks op papier gezet vooraf...begonnen met een vloer samenstellen uit latjes,het speelveld uitsnijden en opvullen met kneedbaar (donker-)hout..
Een grotere plaat onder gelegd voor een rij stoelen...daar dan nog een verdiep opgebouwd..
Al de stoeltjes gemaakt (elk stoeltje bestaat uit 3 stukjes hout,1 hoekje afgevijld).
De trappen voor het verdiep..
Alle NBA logos gebrand op de wanden...(pyrografie doe ik ook)
Fundamenten gezaagd voor de buitenste muren,lichtjes geplaatst en bekabeling.
Buitenmuur afgewerkt.
Nog een grotere plaat onder gestoken om een wandelpad rondomrond te creeren..
Lichtjes langs de wandelpaden geinstaleerd..
Glazen bak laten maken om erover te zetten..
En klaar..

Groeten
John

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
 
John, allereerst complimenten ik zou het niet doen en ik vind het schitterend. De opbouw, de werkwijze. De foto's meestal zijn dat er te weinig.
Toch bij foto 11, 12 ,13 daar valt mij op da de vloerplanken niet glad liggen, de basketballer gaat dus vallen. Zo ook nog enige overlappingen en passingen, wwar je net belicht dat er enige ruimte is.

Nogmaals het is een schitterend stadion, maar die kleine dingen, doet afbreuk aan uw werk. Schuren, iets opvullen een lak laag, als je kaal hout wil zien.
 
amai dat beloofd uniek en zeer knap gedaan grt.
 
Aris ik denk dat je je verkijkt op de zwarte naden tussen de planken die geven het idee dat dat de planken niet vlak liggen.

Weer zo`n apart onderwerp in onze hobby mooi gedaan.
 
Aris ik denk dat je je verkijkt op de zwarte naden tussen de planken die geven het idee dat dat de planken niet vlak liggen.

Weer zo`n apart onderwerp in onze hobby mooi gedaan.
Ron, dat kan ook
 
een bouwverslag kan nooit uitgebreid genoeg zijn denk ik. En uw project is in mijn ogen gewoon een kunstwerk !! veel oog voor detail,de verlichting en de logo's......prachtig!..........................
 
Apart stukje houtbouw, heel knap!
Nog van dat zou ik zeggen....
 
Schitterend gedaan, ook het inranden van die logo's. Graag had ik daar iets meer van geweten
 
Pyrografie...met een verhitte pen tekeningen branden in hout...nog een passie van me
Hier is een voorbeeld,meer kun je zien op mijn facebookpagina of instagram "The Red Beaver"
Thx
attachment.jpg attachment.jpg
 
Kijk daar heb ik nu eens veel plezier in ,een modelbouwer en dan nog met zo een prachtig resultaat ,dat betekent vakwerk...heel fijn.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan