Hoofdsponsor

1/18 the samurai fight

ERVARING
ik bouw al iets langer hoe goed ik ben hangt van het project af.
BOUWWIJZE
out of the box
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
start nu
COMMENTAREN
ik heb een dik vel
Mooi werk. Zou het er werkelijk zo kleurrijk aan toe zijn gegaan, vraag ik me af. Zijn er in musea nog overblijfselen van dit soort uitbundige outfits te zien?
 
Ik heb een deel foto's van originele onderdelen, het gamma gaat echt van heel kleurrijk (rijk) tot zeer eenvoudig (arm).
https://mai-ko.com/samurai/index.html
Of het allemaal zo praktisch was is een andere vraag. De een figuur is Generaal Kato Kyomasa, de andere (rode) een gewone infanterist met een gelakte bamboe uitrusting.
 
Respect voor al die kleine details die toch superstrak zijn geschilderd 👍🏻
inderdaad zeer kleurrijke figuren , die mannen moeten toch zijn doodgevallen van de warmte , al die lagen kledij bovenop elkaar ?!

Greetzzzz Modest.
 
Wat jij langzaam noemt ... ik kijk er al weer mijn ogen op uit.
 
Even niet gekeken en vergaap me al aan het resultaat.
Mooi werk.
 
Trilt je vinger niet soms, zodat je iets moet schoonmaken en opnieuw moet beginnen?

De weg richting afgerond model ziet er in elk geval rooskleurig uit.
 
Trilt je vinger niet soms, zodat je iets moet schoonmaken en opnieuw moet beginnen?
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: je wilt de kracht termen die hier soms vallen niet horen, ook mij gebeuren zulke dingen.
Misschien niet meer zo dikwijls, maar opnieuw beginnen is eerder zelden.
 
Niet mijn dada maar het schilderwerk is toch weer dik in orde hoor.
Mijn bevinding is te lang om op te schrijven maar ben diep onder de indruk van uw kleuren gebruik en nuances.
 
Gewoon fantastisch ook niet mijn ding maar dat heeft een andere reden ( u alle wel bekend zeker )
Doet me terug denken aan François Verlinden in de tijd dat hij in Lier woonde daar had ook zo een krijger geschilderd en die stond onderaan in zijn kleine etalage , tot op een dag dat ik weer van alles nodig wist hij te vertellen dat die gewoon gepikt was en hij wist wie het gedaan had maar kon niks doen , maar dat zo meer een krijger met zwaar harnas bijna tot tegen de grond ook met zeer veel mooie kleuren
Succes verder
Marc
 
Een sierlijk gevecht is het wel, blijft verwonderlijk al die kleurenpracht. Je zet het geslaagd neer.
 
Echt prachtig werk. Ik kan echt niets met verf, maar u maakt er een kunststukje van! :-)
 
hoe wonderbaarlijk mooi is dit geworden , zeer prijswaardig
 
Volg de anderen in hun bevindingen.
Ga je later als de figuren af zijn nog wat doen aan de ondergrondje?
 
Back in business Jan ?
Mooie vorderingen opnieuw en knappe ondergrond.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan