Hoofdsponsor

1/16 the joker van knight models [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
nicolas,
nope hij is nog lang niet klaar moet inderdaad nog geschaduwd worden, de broek en de schoenen moeten nog een keertje over, ik heb de inkeping gezien en inderdaad over het hoofd gezien, word dus bij gewerkt.
modelbouw opzich doe ik al een jaar of 15, figuur schilderen eigenlijk nog maar een jaartje of 2, alhoewel ik vroeger altijd figuurtjes deed van 1/72 en soms 1/35, maar had zin naar groter, ook doe ik nog steeds figuurtjes van 35mm en kleiner.
En de film shame shame moet je zeker gezien hebben

grtz
Peter
 
ben blij nog een figurist te ontmoeten hier!;)

grt nicolas
 
zitten er hier dan zo weinig :p
ik moet zeggen zo goed als jij al bent met highlander ben ik toch nog niet hoor
 
er zitten hier cracks bij de figuristen kijk maar eens rond!!!!

grt nicolas
 
ja heb er al een paar gezien denk ik
hoop ooit ook heel goed te zijn kuch
 
zitten er hier dan zo weinig :p
ik moet zeggen zo goed als jij al bent met highlander ben ik toch nog niet hoor
Er zijn hier idd niet zo veel figuurschilders en tja, als de interesse een passie wordt komt de rest vanzelf, je doet het tenslotte ook nog niet zo lang enne ja... Nicolas (en ook Grijze wolf en Jiver) zal ik ook niet vlug evenaren!
Ervaring krijg je alleen door het te doen, dus...
 
Blij dat het plaatsen van de foto's gelukt is.
Qua opmerkingen had ik er geen. Inderdaad, na de opmerkingen van Nicolas, zijn dat er enkele, maar dat gaat goed komen.
Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Hallo Peter, vooraf welkom op dit gezellige forum
ik heb je topic gelezen en heb wel een paar tips, opmerkingen en vragen.

in een van mijn eerste topic heb ik proberen uitleggen hoe ik werk en wat ik gebruik, aangezien je met acryl werkt is het misschien handig deze is door te nemen http://www.modelbouwen.be/showthread.php?t=9170

het grootste deel van de figuren topics (en andere) volg ik zeer oplettend ook al antwoord ik niet altijd, en als ik antwoord is het meestal eerlijk en soms vrij kritisch.

de belangrijkste opmerking, monteer je figuur ergens op wat je gemakkelijk kunt vasthouden, vette vingers krijg je moeilijk weg.

stel je zelf de vraag hoe ver je wilt gaan en welk niveau je wilt bereiken (wil je bij de nodig gestaafde kritiek opnieuw beginnen bijvoorbeeld)

Voor de rest,stel gewoon je vragen. Domme vragen bestaan niet,enkel domme antwoorden.

Grtx Jan
 
Jan ik ben niet direct iemand die na een beetje opbouwende kritiek direct opnieuw te beginnen, natuurlijk heb ik nog veel te leren en zeker als ik het werk van andere bekijk.
Zelf ben ik ook een beetje eigenwijs en zal zoals altijd een beetje mijn eigen ding willen doen, zeker bij fantasy figuren, bij historische figuren is het een ander paar mouwen en moet het correct zijn.

ik heb vandaag nog een beetje geknutseld, heb geldstapeltjes/bundeltjes gemaakt voor op de joker zijn sockel en de stickers voor op de sockel komen eraan :D, alleen kan ik niet zoveel in een keer doen, hernia in de onderrug en dat hinderd bij het zitten, wat alles beperkt tot hoog uit een uurtje

foto's volgen later nog

grtz

Peter
 
Hey Peter, heb me eigenlijk een beetje verkeerd uitgedrukt, herbeginnen (volledig afwassen) is de laatste stap en voor ik iemand zo een raad geef heeft hij echt een blunder van jewelste gedaan die op een andere manier niet is recht te zetten. Het belangrijkste is dat je er plezier aan beleefd aan wat je doet en ze staan uiteindelijk bij jou in de kast.
Mijn vraag had moeten zijn wat wil je bereiken van niveau, er zijn er die bij elke figuur een klein beetje verbeteren en er zijn er die op drie Figuren wedstrijd niveau bereiken. Alles hangt af van de tijd die je er wilt insteken en of je bereid bent de aangeboden raadgevingen om te zetten. Mijn dokters visite is 6 maanden werk de uitleg voor het schilderen van de Orc twee weken. Met de breekstang lukt er niets.

Over eigenwijs zijn, gelukkig anders zou het maar een saaie boel worden.

Je werk ritme bepaal je altijd zelf, onder druk werken kunnen slecht een paar enkelingen.

Het aanbod blijft bij vragen gewoon stellen.

Grtx Jan
 
gegeven raad probeer ik inderdaad te gebruiken al geef ik eerlijk toe dat het me niet altijd lukt. natuurlijk wil ik ooit wedstrijd niveau halen maar ik gun mezelf alle tijd van de wereld bij mij hoeft het niet snel snel, en tijd steek er heel veel in en durf het ook al eens te laten rusten als het niet wilt vlotten zoals ik het wil.

En als ik vragen heb zal ik ze inderdaad stellen

grtz Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan