Hoofdsponsor

1/16 the joker van knight models [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

joker1977

Guest
hoi allen,

ik ben al sinds enige tijd bezig aan het model van the joker gebasseerd op heath ledger, beetje laat om dit topic te starten :wub: maar hier dan toch let wel het verven is nog niet heel klaar. Is best wel een redelijk moeilijk project als je het goed wilt doen, een joker buff gelijk ik ben ligt voor mij persoonlijk de lat hoog.
In de tussen tijd heb ik ook al geprobeerd de setting te maken en nu ligt het door rug problemen eventjes stil.
Zo ik lees graag op of aan merkingen ^^
P.S. kan iemand me helpen met het plaatsen van foto's??

greetz peter
 
Peter, wat betreft de foto's kan je in de handtekening van de mod's en admin's een kleine handleiding vinden hoe dit juist te doen.
Ben wel benieuwd naar je werken. Ledger zette wel een magistrale Joker neer...

Mark
 
Wij wachten vol spanning op de foto's.

Grt Nicolas
 
leuk te lezen dat er zoveel enthousiasme is naar de Ledger joker en ja hij heeft een magistrale joker neergezet, de best naar mijn mening.

blijkbaar kan ik nog een links posten omdat ik nog maar twee posten heb gedaan

peter
 
een vraagje peter, welke verf ga je gebruiken?
en uit welke materie bestaat je figuur?


grt nicolas
 
hey nicolas,

het figuur is van night models en bestaat uit white metal, ik ben bezig met in vallejo acryl verf te schilderen
 
juist geprobeerd foto's te uploaden maar he lukt me niet op de manier zoals hier eerder werd aangegeven :(
 
Peter, je hebt waarschijnlijk nog geen posts genoeg geplaatst om foto's te kunnen opladen.

Grtx Jan
 
hey Jan,

yup die gedachte kreeg ik daar straks ook al vaag, hoeveel posts zou je moeten doen voor alleer je foto's kunt posten?

grtz

Peter
 
je moet tien posts hebben waarschijnlijk. Dus bekijk wat topics die je kunnen interesseren en geef een reactie misschien :D Maar we zijn ook benieuwd naar de jouwe ;)
 
Jumper heeft gelijk. Je kan pas vanaf 10 (tien) posts foto's plaatsen.

Mark
 
krijg je geen fout melding of dergelijks ? Vergeet niet dat een popup blocker moet afstaan in sommige gevallen.
Vergeet het eerste symbeel links niet uit te klikken voor camera symbool te krijgen.
 
hier de foto's op hoop van zegen

attachment.jpg

attachment.jpg


attachment.jpg

onderstaande foto's is de aankleding van de voet en de sockel en nog lang niet klaar juist zoals the clown prince of crime nog lang niet klaar

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

op en aanmerkingen hoor ik graag en alle commentaar is welkom
so shoot :)
 
Totally Heath Ledger !! Mooi gedaan, Heb geen opmerking, enkel ik zou er meer kaarten (met jokers) leggen en afgeronde hoeken ;)
 
mooi figuurtje!
heb 3 kleine vraagjes:
- moeten er nog schaduwen worden gedaan of is ie klaar voor jou?
- heb gezien aan zijn schoenen dat er nog foutjes zijn die waarschijnlijk over het hoofd gezien zijn, ik bedoel de linkerschoen ( op de foto) zie je nog duidelijk dat deze nog sporen vertoond van onafgewerkte inkepingen die niet glad gevijld zijn, ik bedoel daar niks slechts mee hoor want na de beschildering zie je deze meestal te voorschijn komen!( heb ik ook soms);)
- enne hoelang schilder je al figuren?
lijkt misschien onnozele vragen maar ben een nieuwsgierigaard!:wub:
voor de rest is ie mooi geschilderd, maar heb jammer genoeg de film nog niet gezien, dus zal dat eens vlug moeten doen.;)

grt nicolas
 
komen ook nog kaarten bij en de afgeronden hoeken zal eens proberen maar ze zijn zo pokke klein :P
ook komt achter de joker nog een geld regen en van die pakjes met $100 bills foto's hier omtrent volgen zeer zeker nog de komende dagen
en op de sockel (heeft een bruine kleur) komen nog een paar joker gerelateerde plaatjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan