Hoofdsponsor

1/32 Tale of War: Victor Cat Helsing [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooie oplichting en beschaduwing van de lange mantel en ondervestje,chapeau!!!;)
cool figuurtje.

grt nicolas
 
vandaag met een bang hartje begonnen aan iets wat ik al langer op mijn technieklijstje wil aanvinken namelijk NMM

Voor degene die deze term niet kennen betekent dit Non Metallics Metals..... dwz door middel van gewone acrylverfjes de illusie wekken van metalen oppervlakten..... dit is een techniek die de beheersing van layering en een beetje blending vereist maar eenmaal onder de knie kun je hier uitmundende resultaten mee behalen.....

Dit is dus mijn aller eerste keer dat ik dit probeer en al zeg ik het zelf.... ik ben uitermate tevreden van het resultaat.....

De gebruikte kleuren zijn van de reaper MSP series en voor dit zwaard heb ik volgende kleuren gebruikt.....

Basecoat met Twilight blue
Shade met Blue liner
Oplichtingen met Ghost white en de allerhooste puntjes met leather white en pure white

Het resultaat spreekt voor zich...

attachment.jpg

Groeten Jonas
 
Jonas, ge gaat nog een ware grootmeester in de schilderkunsten worden.
Knap resultaat voor een eerste "probeersel".

Mark
 
niet slecht!:)
maar ik zou beneden aan het zwaard ( de snede) misschien nog wat oplichting geven, want het snijvlak is ietsje te donker, omdat dit een snijgedeelte is "blinkt" deze wat meer omdat die kanten veel wordt gebruikt.
maar voor de rest geen opmerkingen, werkelijk goed gedaan , chapeau!!!;)


grt nicolas
 
Bedankt mannen voor de lovende woorden...

@interceptor : ik doe ook maar wat hoor.... ik heb iets in mijn hoofd en ik probeer dit eruit te krijgen en tot nu toe gaat het mij goed af...

@Nicolas : ik ga dit zeker nog bekijken maar als hij op het figuur gemonteerd staat.... moet rekening houden met schaduwen en dergelijke he....

zo dan ineens maar de andere arm ook onder handen genomen..... ben nog niet echt tevreden met deze kant maar de vermoeidheid zit al een beetje in de ogen dus zal ik daar morgen met verse ogen eens een kijkje naar nemen.....

attachment.jpg

en alles maar ineens gemonteerd om dan zo verder af te werken he....

attachment.jpg

betere foto's volgen maar voorlopig krijgen jullie wel al een indruk van hoe hij erbij staat nu....

Cheers Jonas
 
Jonas prachtig man ...je hebt je vast gebeten in deze materie zoals ik en je vorderingen zijn prachtig:8:8het is echt een prachtige materie...zo veel opzoekwerk en ja zo veel te vinden hier over....top man ;)
 
dank u voor de mooie woorden....

Deze vandaag afgewerkt..... alle foutjes en dergelijke weggewerkt.... hier en daar nog een schaduw of highlight bijgeplaatst....... grondplaatje wat leven gegeven en vernist met matte vernis......

Deze kan bij de rest in de vitrine....... dat zijn er al 4...... van beginner naar dit..... ben echt trots op mezelf dat ik de stap heb durven zetten om zoals jan zei iets meer creatief te zijn met schaduw en highlight..... zonder jullie hulp en steun zou ik dit zeker zo vlug niet bereikt hebben.....

Op naar de volgende.....

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


attachment.jpg

attachment.jpg

groeten Jonas......

Bedankt voor het kijken....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jonas ik geniet van je vorderingen:8:8:8....en deze mag zeker in je vitrinekast...een echte mooie kreatie en ja die je door de hulp van onze kunstenaars heb verkregen ...maar heeel belangrijk...jij hebt dit gedaan ....je mag zeker trots zijn ....top man ....:):):)
 
Het begint echt in je vingers te zitten.
Zeer mooi.
 
Ja Jonas. Petje af makker, dat heb je goed en mooi gedaan.
Je gaat hier gewoon met reuzen schreden vooruit. Knap werk.
Ben benieuwd naar je volgende meesterwerkje...

Mark

P.S. Ik heb hem voor je in de galerij gezet...
 
:wow: hier worden grote sprongen vooruit gemaakt, wat een mooi figuurtje geworden zeg.

Fred
 
:wow: Wat een knap schilderwerk Jonas.
Hier mag je zeker dik tevreden mee zijn.
 
heel mooi jonas.
machtig figuurtje!

grt nicolas
 
Grote sprong in de goede richting Jonas, dit niveau na 4 figuren sterke prestatie.
daarom ook van mij geen opmerkingen verbeteringen kunnen altijd maar als je elke figuur zo een sprong maakt moet ik volgende keer om raad komen vragen.

Grtx Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan