Ik denk dat Walter deze foto bedoeld :

Er zit hier en daar nog een kier :
* links waar de onderste en de bovenste kant van de vleugels samen komen.
* links waar de "clipped wing" (vleugel-uiteinde) aan de vleugel vast zit.
* onderkant, net achter de cockpit (dat gedeelte noemt men de "gull-wing".
* en net daarachter waar de romphelften samen komen.
Dat is niet uw fout, dat is de pasvorm van de kit. Een deel van de kieren is op te lossen door te schuren en te dryfitten.
Plamuren kan natuurlijk ook, maar dan zult ge meer dan 1 keer moeten plamuren en schuren om alles dicht en glad te krijgen.
De primer-laag dient niet alleen om de verf te laten hechten, het toont ook de plaatsen waar er nog kieren zitten.
Dikwijls is het nodig om na de primer-laag opnieuw te plamueren en schuren.
MAAR, ik vind dat het er allemaal zeker niet slecht uitziet. Het zal zeker een mooi model worden. Maar als ge de tips die
hier zijn gegeven gaat toepassen op een volgend vliegtuig, gaat ge zien dat het er nog beter gaat uitzien.
En dat is modelbouwen, iedereen leert met elk model iets bij

Er zit hier en daar nog een kier :
* links waar de onderste en de bovenste kant van de vleugels samen komen.
* links waar de "clipped wing" (vleugel-uiteinde) aan de vleugel vast zit.
* onderkant, net achter de cockpit (dat gedeelte noemt men de "gull-wing".
* en net daarachter waar de romphelften samen komen.
Dat is niet uw fout, dat is de pasvorm van de kit. Een deel van de kieren is op te lossen door te schuren en te dryfitten.
Plamuren kan natuurlijk ook, maar dan zult ge meer dan 1 keer moeten plamuren en schuren om alles dicht en glad te krijgen.
De primer-laag dient niet alleen om de verf te laten hechten, het toont ook de plaatsen waar er nog kieren zitten.
Dikwijls is het nodig om na de primer-laag opnieuw te plamueren en schuren.
MAAR, ik vind dat het er allemaal zeker niet slecht uitziet. Het zal zeker een mooi model worden. Maar als ge de tips die
hier zijn gegeven gaat toepassen op een volgend vliegtuig, gaat ge zien dat het er nog beter gaat uitzien.
En dat is modelbouwen, iedereen leert met elk model iets bij