Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ofschoon ik me uitsluitend bezig hou met Amerikaans, heb ik toch ook oog en bewondering voor mooie modellen van andere nationaliteiten en dit is er één van... dit wordt idd een prachtig model, proficiat!
En zoals al werd gezegd, tijdens een oorlog wordt er van alles gedaan met voertuigen en je vind niet overal foto's van... dus ik twijfel geen moment aan deze combinatie.
Bedankt allemaal het is leuk voor te horen dat hij een beetje in de smaak valt.
Het motiveert mij voor weer lekker verder te doen, want nu de laadbak klaar is ben ik er achter gekomen dat de uitlaad niet echt klopt
De pijp moet namelijk 2 mm omgeschoven naar het midden, waardoor de pijp van de kit te kort is.
Nu nog een paar lasnaadjes leggen en dan terug behandelen met snelplamuur
André, allereerst een knappe laadbak die je gescracht hebt. Zo schiet er zeker weinig over van de kitonderdelen, kan weer in de sparebox. Dat effect om roest te simuleren op je uitlaat, heb je dat gedaan met verdunde putty of met de snelplamuur? Ziet er in ieder geval zeer goed uit!
Dat verluchtingsrooster vooraan is prachtig André ! Bestaat dit uit meerdere onderdelen, ik bedoel een plaat met het rooster apart ? In ieder geval zeer fijn gemaakt.
Met de motor zichtbaar erachter, komt het volledig tot zijn recht.
Mooi André, zou het bijna zo laten zoveel detail is op de foto te zien dat het in het echt waarschijnlijk nog mooier is, een bouwwerk om trots op te zijn!
Succes met de laatste 10%
Gr Johanna
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.