Hoofdsponsor

1/35 sovjet M-72 moto met zijspan [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt Danny

ik geef het op voor vandaag, alles is redelijk vlotjes gegaan dus mag niet klagen :pbegint nu meer vorm in te komen.. eerst nu het stuur+bekabeling en zadel er nog op en dan rustig wat beginnen verweren...

attachment.jpg


attachment.jpg
 
Dag Kevin, nu pas op je draadje gestoten, prachtig werk dat je hier toont.

Dat groene 'ding' waar je van spreekt, stelt waarschijnlijk de carburator voor. Dit even terzijde.

Hopelijk is de pasvorm beter als van mijn BA10M van Zvesda, maar dat zou een oud Eastern Express kitje zijn. Meestal werkt Zvesda samen met Italeri tegenwoordig, misschien is de kwaliteit van hun kits daardoor wat verbetert ?

Veel succes nog,

Groeten Rik
 
Dat hoop ik ook bart :D

Rik, qua pasvorm mag ik niet klagen, alleen mss om de motor te plaatsen, dat ging wat moeilijk....
 
zo, stuur erop en kabels getrokken :p, moet er nog een bijkomen voor de voorste rem maar moet nog es zien hoe die juist loopt....

op sommige stukken al beetje met "dark wash" overgeweest....

attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg
 
Zo'n motootje is ook altijd tof om te volgen, je resultaat ziet er al prima uit en dat komt mede door de toevoegingen die je zelf aanbrengt. Ik ben er van overtuigd dat er ooit bij mij eentje op de bouwtafel zal staan: maar welke? Tegenwoordig is er een vrij groot aanbod van deze tweewielers.

Keep going...
 
Nu ,in ieder geval vind ik je werk goed in orde want je mag nu ook niet vergeten dat het op 1/35 is. Een panzer op die schaal is best te maken maar een mototje op die schaal is toch klein, niet?
 
Ivan, idd, er zijn er verschillende, en het is een ander zicht met de kabels enzo er mee aan he...

Famo, bedankt, het is idd klein lol, zeker voor de kabeltjes op de motor te bevestigen... Maar diep in en uitademen :p geduld is een schoon deugd he hahaha...
 
Famo, gij moogt nog de grootst mogelijke panzer bouwen die je maar kan indenken, op 1/35 maak jij zulk fijne details die je in geen enkele moto zal terugvinden. :D En dan spreekt gij van een klein mototje ?

Overigens een prachtige realisatie, Kevin.

Doe zo voort, interessant om te blijven volgen. Vooral je extra details zijn het onthouden waard.

Groeten Rik
 
Bedankt rik,
En idd zoals je zegt lol, ik heb hier ook al gedetallieerde stukken zien passeren die fijner zijn dan deze moto haha, buiten wat kabeltjes is hier nig niet veel aan gebeurd :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan