Hoofdsponsor

1/35 sovjet M-72 moto met zijspan [!]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevin

Well-known member
Registered
Lid geworden
31 dec 2011
Berichten
677
aangezien ik toch moet wachten op mijn M8 ga ik eens wat doen aan dit projectje...



attachment.jpg

ben van plan om de rechtse uitvoering te maken, maar dit niet te verwerken in een dio, enkel een klein ondergrondje ervoor maken..

attachment.jpg


attachment.jpg
 
Mooi Kevin, heeft de kit veel last van flash, gietnaden, sink marks...?
 
Gunit, ben er nog niet aan begonnen maar zo op het eerste zicht kan ik niet onmiddelijk iets vinden, naar mijn mening een mooie afgewerkte nette kit... zelf op de figuren zijn er geen gietnaden te vinden...
 
Kijk eens aan, weer eens iets anders dan de eeuwige Duitse BMW's, al lijkt deze er wel een beetje op... enne, ik heb ook een paar kits van Zvesda en die zijn heel goed.
 
idd Walesha, het is men eerste kitje van Zvesda, dus ben eens benieuwd wat het gaat geven :D heb men referentie foto's al gevonden dus we kunnen er normaal gezien deftig tegenaan haha :D
 
Heel mooi kitje, welke versie ga je maken?

Grtz Bart.
 
Ja vond ik ook Bart, ik ga de rechtse versie maken.. vreugdetafereeltje
 
veel suc6 kevin het gaat zeker iets mooi worden
 
dat vind ik ook de mooiste, ik volg van op de eerste rij mee. Als er nog plaats is op die rij natuurlijk.;)

Grtz Bart.
 
thnx amazone, idd Bart ik ook :D maar ge deze houden als tussendoortje om af en toe wat aan te doen bij gebrek aan ander :D
 
zo, voorlopige eindstand van de motor.... heb gewerkt volgens de foto's die ik had, en geprobeerd alle leidingen er op aan te brengen, er komen er nog op maar pas als deze in de moto wordt ingebouwd.

het groene stukje met het donker deksel op (zover gaat mijn verstand van motoren dus :p) was niet voorzien bij de kit maar was wel op de foto e zien. dit is weer gemaakt van een stukje van de sprue..

attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg

attachment.jpg
 
niet mis volgens mij.
Effe off-topic : Om alles goed te doen uitkomen, misschien de volgende fotos nemen op een bleke achter- en ondergrond. Zal een ander effect hebben. Ik gebruik altijd gewoon wit. Nu ja , de ene heeft die voorkeur de ander een andere. Back on-topic
 
misschien de volgende fotos nemen op een bleke achter- en ondergrond. Zal een ander effect hebben. Ik gebruik altijd gewoon wit.

ah, heb ik nog niet echt over nagedacht om dit te doen, zal dit bij de volgende post eens proberen...
 
terug bezig aan de moto. aangezien ik deze week toch met de griep thuis zit heb ik weer tijd om wat te doen... toch iets positief aan de griep :D

kader al deels in elkaar gezet, motor er al in vastgezet, vond deze stap eerlijk gezegd niet zo aangenaam want heb er een aantal hendels moeten afhalen anders kreeg ik deze motor niet op z'n plaats gezet... nadien alles wel terug op z'n plaats hangen.

(Famo zijn tip opgevolgd en een wit "doosje" gemaakt om foto's in te trekken)

attachment.jpg
 
De foto is nu duidelijker :).. en mooi werk hier, maar met griep bouwen? respect zenneuh, ik wil dan enkel in de zetel liggen en bediend worden (ja ik ben één van die flauw mannen als ze ziek zijn :p)
 
ziet er goed uit spijtig dat je de bekabeling eerst moest afbreken en dan weer er aan maken maar het is goed gelukt 8)
 
Ja hoor, amazone, de hendels staan er ondertussen alweer op met nog extra bekabeling erbij...
 
Ja dat begint er al serieus op te trekken he Kevin.
 
@ sheriff : durf ik ook doen hoor :p hahaha

@ Gunit, ja heb er genoeg referentiemateriaal van deze keer dus daar kan het al niet aan liggen he :D

niet echt veel aan verandert maar nog effe aan de bekabeling gewerkt, de as naar het achterwiel ook geplaatst, en het achterste spatbord stuur en uitlaten liggen klaar om de primer op te zetten..

meer bekabeling ga ik er niet op aanbrengen op de motor want aan de ene kant komt het zijspan eraan, en op de moto een figuur.. dus het mezelf niet moeilijker maken dan dat dit al was :D

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan