nou luitjes hier deel 2 van zeven nieuwe diorama ,s met verschillenden thema,s .
Ik ben nu een tijdje druk geweest met onderdelen maken voor de komende diorama,s .
De astronauten zijn weer terug van de vergulder en deze keer meer spiegeld effeckt , omdat ik ze voor het versturen extra gepolijst had .
De eerste diorama the alan bean scene gaat zeer goed ik heb een zo natuur getrouw geprobeerd een kopie ( messing ) van zijn hamer te maken die hij had gebruik op de maan en stiekem had mee terug genomen .... en die nu zelfs gebruikt in zijn bewerken van zijn schilderijen .
Ik heb bij de astronaut een extra sample bag gemaakt en geschuurt uit een blokje afval resin , daar uitgehold en buitenkant bewerkt zodat het op een tasje met flap lijkt van stof en aan de achterkant vast gemaakt met de gespen die weer aan de life support vast zit .
In de sample bag zitten zeer kleine schilders spullen die met zijn hobby te maken hebben , in het echt zou dat natuurlijk niet zijn , maar in dit diorama wel .
De camera,s zijn alle zeven klaar uit messing het eerste thema gaat het forgotten heroes of heroes that make it possible Heten .... ik denk dat de eerste diorama volgende week klaar is , ik zal ze een voor een met andere thema voor schotelen ....
Er is in dit youtube filmpje goed te zien hoe hij die hamer gebruikte voor het nemen van bodem samples ....
YouTube - Alan Bean: Artist/Astronaut
Tot zover ...............