Hoofdsponsor

1/9 Soa [DONE]

Tuurlijk mag je eerlijk zijn Marc anders vraag ik geen mening over de keuze van de glazen ;)
Moet wel toegeven dat het effect niet echt goed uitkomt op de foto, op de een of andere manier zit er een zwarte reflectie in de glazen.
 
Ron, je kneed werk is goed zou ik zeggen, de start van je huidskleur ook.
Voor de bril, doe gewoon je ding. ik schilder meestal mat en breng dan verschillende lagen vernis aan, zo krijg je ook dat glas effect.

Grtx Jan
 
Weer een stapje verder, zijn lederen hemd is gereed, misschien nog hier een daar een harde lijn verzachten en toen gelijk maar weer de rest een basis kleurtje gegeven.

De foto`s zijn genomen met en zonder flits.
DSC_0601.jpg

DSC_0602.jpg

DSC_0605.jpg
 
Ron goe bezig mateke....je hebt er de feeling voor....maar ja voor wat niet he:P:P:P
 
Goed bezig, ik zou het leder nog iets op hellen met lichte ocker
De baard is op de foto's iets te vlekkig, kan natuurlijk ook aan de foto liggen

Grtx Jan
 
Thnx mannen.

Jan die baard moet een beetje op de mijne lijken, veel grijze stukken erin :) maar er word nog naar gekeken.

Ik heb me even bezig gehouden met de reaper op zijn rug, vind het redelijk goed gelukt en beeld uit uit wat het zal moeten zijn en de liefhebber herken hem wel in een keer.
Maar moet bekennen dat ik me aardig op dit werkje heb verkeken, leek zo simpel maar was het niet.

DSC_0612.jpg
 
Reaper man is inderdaad mooi uitgekomen, klasse ;)
 
kan ik wel best geloven dat dit niet simpel was maar in ieder geval het is wel geslaagd
 
Bedankt voor de reacties mannen.

Het werk lig niet stil hier maar de tekst "sons of anarchy" wil maar niet lukken en ben nu al drie dagen aan het stoeien ermee maar de volhouder wint :)
Gelukkig is het probleem bekend, het gedeelte waar de tekst komt te staan is te hoog dus vallen de letters te groot uit zodat je weer wat ruimte te kort te komt in de breedte waardoor het allemaal niet past.
 
Pfffff na een tiental pogingen staat er iets op wat erop lijkt, zelf ben ik er nog steeds niet van onderste boven maar gegeven moment moet je wel stoppen omdat het gewoonweg niet gaat lukken :(
Een positief ding ik weet waar de fout in zit en dat is de ondergrond waar de tekst op staat, deze is te hoog waardoor je niet uitkomt met de letters.
Enigste oplossing is dat complete ding eraf slopen maar dat zie ik dus even niet zitten en neem dit gevalletje wel mee naar de volgende, "daughters of Anarchy" :) :laugh: :laugh:
Zo nu kan ik weer verder met de buste.

DSC_0718.jpg
 
Thnks Beyond,
Voor dochters heb ik nog wel plek hoor ;)
 
Ziet er toch goed uit hoor Ron, precies stikwerk.
 
Mooi werk Ron ! heel geslaagd sculptwerk.

Letters schilderen is geen peuleschil dus ik vind ze zeker niet verkeerd.

krijgt-ie niet nog een coole oorpiercing ? ;)
 
Thnks mannen :)

Nee Peter hij krijg geen oorpiercing omdat hij al een prince albert heb.

Ik zal proberen om vanavond en anders morgen de laatste foto's van de buste te plaatsen, moet er nog een dingetje aan doen (denk ik)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan