Hoofdsponsor

1/72 Snowberry [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
En dan? Het is toch het resultaat dat telt?
 
next

merci voor het compliment,het is mijn laatste model met de borstel misschien kun je me wegwijs maken in de wereld van de airbruch
 
Ik denk dat iedereen klaarstaat om je te helpen bij de start van je airbrushavontuur ! Dit ziet er anders heel goed uit !
 
yvan dat ziet er echt wel goed uit hoor.

waneer je gestart bent maakt inderdaad niets uit, niet alle mensen hebben even veel tijt voor hun hobby , sommigen moeten ook nog gaan werken :D.

zoals gezegt door dominiek het is het eind rezultaat dat telt.

knap stukje verwereing ;)
 
Mooi borstelwerk Yvan.
Vergeet niet dat verwering bijna altijd met de borstel aangebracht wordt dus wat mij betreft: knap werk.
En zoals reeds gesteld: het is niet de tijd die een rol speelt maar wel het eindresultaat.
Misschien wat meer aandacht besteden aan de plaatsen waar verwering, afloopstrepen en roest meer kunnen voorkomen dan anders. je zal zien dat het dan nog realistischer wordt.
 
Jammer dat je met de brusch gaat werken. Als iemand goed met de kwast kan omgaan is dit met dit soort schepen net zo mooi. Ik denk zelfs ook mooier vanwege allerlei schilder technieken. ;)
 
Je weathering heb je prima voltrokken.Misschien voor een volgend project een kleine tip.

1_dinsdagavond_006.JPG


De weathering op de kokers had je heel realistisch kunnen doen,door ze gewoon de zijdematte grijze tint te geven,en door middel van drybrush met matzwart lichtjes enkele strepen verticaal naar beneden te trekken.Dit gaf er dan de indruk van vuil aan wat naar beneden is gespoelt.Nu zie ik dat het een beetje lijkt op bubbels erop aangebracht.

Maar geeft niet,je hebt een prima wethering aangebracht.Ziet er verder puik uit.

Ron.
 
kokers

bedankt voor de tips ron ,ik doe die wel opnieuw
 
scheepvaart

update dinsdag
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er goed uit yvan maar ga je de romp boven de waterlijn ook niet verweren want die is nog als nieuw.

het is gewoon een vraagje en wil je dan ook niet beginnen afjagen want het zouw sunt zijn dat je het nu nog verkl..t zoooooon mooie boot;)
 
snowberry

ja dat moet nog verweerd worden de groene driehoeken moeten er eerst nog op
 
update

uitlijning romp

 
Laatst bewerkt door een moderator:
de kleuren zien er goed uit yvan en ook mooi geschilderd :eek:f heb je ze gespoten ?

ga je nog iets aan de patrijspoorten veranderen ( andere kleur? ) of blijven deze zo .

ziet er goed uit hoor8)
 
update

alles word nog verweert met roest en zwart ook de patrijspoorten
 
afwerking

zondagnamiddag
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ha, bekende boot, die staat bij mij ook alweer even stof te vangen tot ik weer zin heb om verder te gaan. leuk dat je aan het verweren ben maar geloof me, met de airbrush krijg je het niet zo goed als met het penseel.
heb even 2 plaatjes van mijn project er bij gezet, alles is met de kwast gedaan, behalve de basiskleur, die is wel met de airbrush opgezet

achterdek3.jpg
Even een gefotoshopte plaatje voor het effect

4inch10.jpg

Het geschut, alleen de basiskleur is met de airbrush gedaan
 
afwerking

bedankt kurt en een prettig eindejaar
 
pistool

ik ben schilder van beroep bertus ,dus de kwast krijgt altijd voorrang
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan