Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw "She's the fastest hunk of junk in the galaxy". [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bert,

Prachtig zo met die verlichting was op zich al een mooi model maar dit maakt hem helemaal af.

Gr
Dirk
 
heel mooi bert ben benieuwt naar de eind fotos want het ziet er wel erg goed uit zo met de letjes
 
Vitrine en een mooi naambordje zijn besteld.
 
Ik heb net mijn bordje opgehaald,het toeval wil dat deze jongen ook in Purmerend woont.Het is alleen wat groter uitgevallen dan ik dacht maar dat maakt verder niet zo veel uit.Nu nog wachten op de vitrine en ik ben er klaar mee.
CIMG6758.jpg
 
ziet er gelikt uit dat boordje net als de falcon.

mooi hoor

Gr
Dirk
 
:wow: ben zeer benieuwd, met deze toevoeging, naar de eind foto's.

Fred
 
Bert in Amerika zeggen ze : mindblowing ! En dit sneed inderdaad mijn adem, indrukwekkend kerel !!!
 
Gisteren mijn vitrine binnengekregen.
CIMG6760.jpg
CIMG6761.jpg
CIMG6762.jpg
CIMG6763.jpg
Er moeten nog een paar puntjes aan de MF gedaan worden en dan krijgt deze zijn definitieve plek.
 
He bert , Ik ben wat nieuwsgierig wat koste deze en wat zijn de maten ?
 
Hoi Bubble,de matan zijn 500B X 380D X140H dit zijn de inwendige maten.De prijs is €86.75 incl.BTW en verzendkosten(€ 5.76).Hier zit wel een dubbele bodem in met een zwarte ondergrond en zwarte achterwand.
Als je een mailtje naar ze stuurt met de maten en wat je precies wilt krijg je keurig een prijsopgave van ze terug.
 
Hey, mooie display/MF. Ook handig dat ze custom cases maken.
Ik ben eens een tijd geleden deze tegen gekomen op het net...een salontafel. Misschien een idee :laugh: ? ( als het mag van je vrouw ) :laugh:

attachment.php
[/IMG]
 
dat is een zeer grote maat , maar mooi maar duur in een kit ,

Dankje Bert ,, daar ook eens kijken scheelt weer verzendkosten
 
Mooie case Bert, ben benieuwd naar de eind foto's hiervan:laugh:

Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan