wel Patrick, ik heb zo den indruk dat je nog wat moet oefenen op wat plasticcard, om de "feel" voor de airbrush wat onder de knie te hebben, hoeveel de verdunning, druk, afstand enz, met jouw toestel en jouw "pollen" handen zijn, ikzelf heb daar al jaren last van, eenmaal is ie super gespoten, f*ck ik het helemaal met een enkele druk te hard op het pistool, maar ik zie daar nogal wat lopers, en de dekking van de cammo is ook wat dunnenkes
probeer eerst eens of je het model nog eens een laagje of 2 fijn, geel kan geven, en de grote vlakken wat over misten met een lichtere tint geel (gewoon wat wit bijvoegen gaat ook al) dan ga je nog steeds wat van je vorige cammo zien, maar dat lossen we dan op door daarop je nieuwe cammo te zetten, de cammo groen bruin op zich is niet verkeerd, maar probeer dan je verf ietsie dikker te maken, en je druk wat minder, de afstand tot je model ,ect, trial and error,het hangt ook af van hoe fijn je naald is, het kan det je pistool niet die fijne lijntjes kan maken, en je daarom probeert met dichterbij te spuiten ze fijner te zetten.
wel je kan die cammo ook proberen (als je hem weer mooi egaal geel krijgt) door met plakband (die je dubbel vouwt) verschillende delen af te plakken, grote delen met een vlak plakband, daarrond kan je 2 stukken plakband (repen) plakken, de een verfrommel je in de lengte, de ander dient om die verfrommelde eventueel wat op z'n plaats te houden
zo kan je een iets of wat "flu" edge cammo maken, will je een hard edge is het gemakkelijker, gewoon uit brede GOEDE plakband (ja goede anders trek je er de rest,en pe zo af
)
snijden, en opkleven, eventuele ideeen kunde gemakkelijk van internet halen, gewoon es rondkijken op grote forums en sites ,moar ge moogt het gewoon vragen ook hoor
Ps ben net begonnen aan een early versie, schoon details, maar ik ben nu bezig info te zoeken, over de bedrading van het voertuig, remleidingen, lasnaden, ect, ge kent da hé, modelbouwen is a way of life.....according to my wife