Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de complimenten, maar ik denk dat je je vergist. Ik ben de oudste zoon van Jelle, maar we noemen allebij Camaro op het forum dus ik begrijp de vergissingMooi werk Jelle.!
De paintjob werd gedaan met chipping fluid van ak (of ammo). Maak komt overeen met wat men kan bekomen met de haarlakmethode.Prachtig. Hoe heb je de camo aangebracht ? Is dat met de haarlak techniek?
Ja inderdaad, goede opmerking ook over de granaat, ik ga de correcte type eens nagaan zodat ik deze eventueel kan bijwerken om een correcter resultaat te bekomen.Heel knap gedaan...
enige wat ik een beetje mis na het vele werk zijn de twee radio's. De bemanning is heel knap gedaan. enige opmerking daar is eventueel het kleur van de neus van de granaat
Ik heb de kleur van de neus van de granaten aangepast met bronsgroen van revell (dit leek redelijk goed overeen met wat ik online kon vinden).Heel knap gedaan...
enige wat ik een beetje mis na het vele werk zijn de twee radio's. De bemanning is heel knap gedaan. enige opmerking daar is eventueel het kleur van de neus van de granaat
Bedankt Erwin. Maar dit is een topic van mijn zoon.Mooi werk Jelle.!
Dit is inderdaad mijn eerste deftige diorama, dus het is vaak een beetje zoeken hoe ik alles moet aanpakken. Maar met wat geduld en wat opzoekwerk geraak ik er wel.He volgens mij had ik jou nog niet eerder een diorama zien maken… maar dit ziet er goed uit! Ik vind zo’n stukje omgeving en context altijd een grote toegevoegde waarde.