Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat de tekst betreft, eerst de foto verkleinen en dan pas de tekst toevoegen ;-)
Maar het wielen probleem is mooi opgelost en de rest ziet er ook wel lekker gedetailleerd uit.
mooi opgelost, als ik het goed bekijk kan je eventueel de rims (opstaande randen van de velg) ook iets uitvijlen aan de binnenkant, waardoor de band iets verder over de velg kan schuiven...
eindelijk kon ik vandaag foto's die ik al dinsdag genomen had nu plaatsen ( een dringende bezoek ziekhuis opname voor nierstenen )
de binnen kant interieur werd al gedeeltelijk aan gepakt
bij de latere bouw van de boven kant en de torret zal ik dan nog enkele details aanbrengen maar eerst zien hoeveel plaats er werkelijk over is voor ik daar aan begin
@: thanks gasten
@ famo : wat steentjes al niet doen he
Inmiddels gisteren een vele uren kunnen verder werken
de foto's zullen voor zich spreken
heb een titel gevonden voor dit klein project maar weet niet hoe ik het in het engels moet schrijven : " is dit GRUBER'S kleine tank"
alvast bedankt voor wie me kan helpen dit op te lossen.
mad ice , ze komen allemaal open te staan . Zou zonde zijn van alle mooi dingen binnen in he
silenoz , heb nochthans veel moeten onderbreken :plasstops
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.