Hoofdsponsor

Anders / onbekend sampan de zwarte draak blz 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
je hebt roerige tijden hoor ik wel. Niet alleen de brommer maar nog meer. Dan moet je idd je zinnen even verzetten. Rustig aan dus. Zeker met je pinas. Zou zonde zijn als dat verkeerd uit zal pakken.
 
Dirk....maatje ben echt blij dat je dit projekt hier voort zet....gewoon met die update's komen..maatje...
 
er moeten nog een paar kleinig heden veranderd worden maar nog ff een foto

1zg42de.jpg
 
Hij ligt wel mooi op het water.....en zo te zien op het filmpje,hebt je het al aardig onder de knie...knap maatje...........;););)
 
ja elke dag een beetje oefenen en dan valt het redeljik mee
 
Dat ziet er leuk uit Dirk!!
Hij vaart goed zo te zien...
 
Vaart mooi, heeft bijna geen wind nodig. Zo een schaal model geeft iets extra aan het RC zeilen
 
thx mannen ja er moet echt niet veel wind zijn om hem in beweging te krijgen

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=104502187

moet nog eenbeetje aan gebeuren maar het gaat zeker goed komen . en rené heeft me heel goed geholpen bij deze klus waarvoor mijn dank rené.
morgen het visnetje en alle andere dingetjes er terug op plaatsen en dan heeft het tog weer ietsjes meer beziens
 
Hey Dirk, da's een mooie conversie jongen. Door middel van RC-technologie geef je aan dit mooie model weer iets extra's.
Het combineren van verfijnd uitgevoerde modelbouwtechnieken met RC vind ik de max.
Sjiek gedaan en het vaart nog mooi ook...

Heligroeten,

Nick
 
thx nick en het is eens wat anders dan al die slepers
 
thx john zal ik zeker doen gelukkig staat deze plas water maar 500 meter van mijn deur en kan ik er heen gaan waneer ik wil
 
vandaag nog eens gaan varen op een grote plas . veel wind en hoge golven.

het ging goed tot er 20 min later iets gebeurde :( het was een beetje te ruw weer en hij is dan ook naar de bodem verdwenen :|

nu hoop ik dat daar een in een duiker zit die hem nog wil opduiken ,dus rij ik er van het wekend nog eens heen om het te vragen.

anders was dit het einde van het sampan verhaaltje dat eindigt in mineur :(

het is wel erg maar zeker geen ramp wel een goede les dat je met te ruw weer niet moet gaan varen :$

er zijn nog genoeg bootjes te maken
 
Amazone, dat is slecht nieuws want hij was echt wel mooi gemaakt.

En je ontvanger en servos dan ? dat is toch ook niet goedkoop ?

Ik hoop dat ze er hem nog uithalen.
 
Dat is pech Dirk :(, ontvanger en servo zullen wel defect zijn als je de boot kunt terug vinden kun altijd trachten alles te demonteren ook servo en ontvanger, als er vuil inzit uitspoelen met gedistileerd water en zeer goed laten drogen ( haardroger ) voor je er terug spanning op zet.
Volgende RC boot volledig waterdicht maken of anders als dat niet gaat piepschuim blokjes om hem onzinkbaar te maken.
 
Ik lees net voor het eerst dat je de sampan hebt omgebouwd. Wel erg spijtig dat het gezonken is. :(
 
ja michel zo rap kan het gaan .

en het was wel leutig hoe hij zonk zo heel stilletjes ging het achterst onder en daarna zag je hem stilletjes weg zakken tot na 2 min het topje van het zeil verdween .
dat de ontvanger en servo nog gaan werken moest ik hem terug krijgen twijfel ik wel aan.

ik ga er echt niet om rouwen en vond het op zig wel grappig alleen spijtig dat het mijn bootje was dat zonk.
 
Hey Dirk,

da is echt triest om lezen man. Zo een beauty verliezen is alles behalve prettig.
Nu, ik zou de hoop niet verliezen. Hij is niet stuk hé. Hij ligt enkel te rusten op de bodem van die plas.
Ik zou mij zeker wenden tot een plaatselijke duikvereniging en vragen of ze geen poging zouden willen doen om hem op te halen.
Maak je over de elektronica niet veel zorgen... Als je Sampan gerekupereerd zou kunnen worden droog je je servo's en ontvanger zo vlug mogelijk. Bijvoorbeeld met een haardroger.
Laat alles vervolgens dagenlang in een warme omgeving (chauffagekot) goed indroog worden en test je spullen. Veel kans dat alles gewoon nog werkt.
Je batterij daarentegen zal vermoedelijk wel naar de filistijnen zijn...

Heligroeten en hou de moed erin hé,

Nick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan