Volg deze op de voet, heb die van Amati (in 100 delen) liggen voor volgend jaar of zo.
Idem.
Misschien nog eens een duobuild plannen.
Erik.
P.S. Mega, ik geniet van je topic en steek hier heel wat op voor mijn eigen toekomstige bouw.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volg deze op de voet, heb die van Amati (in 100 delen) liggen voor volgend jaar of zo.
Ok, dan laat ik de opbouw geleidelijk meelopen met de romp. Niet te weinig en niet teveel...Bij de Titanic die ik had liep dit idd iets mee met de vorm van het schip. Dat is idd niet alijd even gemakkelijk. Nu had ik niet van die mooie voorgedrukte latjes maar echte kleine latjes fineer. Dat was dus eerst aftekenen op de romp.
Nee hoor, ik heb een strookje kaal geschuurd, waar nu de witte beplanking overheen zit. Het is wel zo dat ik dit kale stuk weer van een dun randje zwarte verf heb voorzien om ervoor te zorgen dat de achtergrond van de patrijspoortjes netjes zwart is. Maar wel zo dat er voldoende 'kale' ruimte overblijft om de lijm te laten hechten. Niet te weinig en niet teveel...Maar ik zie dat je toch over de lak heen gaat lijmen?
Dank je Wim.Rinie,
Erg netjes gelegd die smalle latjes!
Gebruik je gewone houtlijm? en kun je het een beetje schoonhouden tijdens het leggen?
Het ankerkluis hoor wit te zijn van binnen. Echt deze fout word zo vaak gemaakt.
Wat bedoel je hier precies mee, waar moet ik op letten bij het seinhuisje en het anker op het achterdek?Let op het seinhuisje op dit dek. En het anker op het achterdek. Dat zijn de verschillen met haar zusje. Verder waren ze identiek.