Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Revell 1/12 Shelby GT500 door Debart. [Done]

Yes, de shelby is klaar, en een project afgewerkt.:)

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Schitterend werk Bart persoonlijk vind ik dit werk het mooiste dat ik van jou al heb gezien dit is een aardig staaltje en hoog niveau van modelbouw..
Mijn complimenten vriend😉
 
Hij is mooi geworden een mooie kleur ook.
Een puntje....je spoiler lijkt een beetje rafelig of komt dit door de foto?
 
Hey,

Indd, wat een prachtmachien geworden :)
En een redelijke grote ook, want 1/12 is zeker al niet klein te noemen. ;)
Misschien nog een heel kleine opmerking, doe eens wat zwarte wash in de 'bodem' van je uitlaten, dan creëer je meer diepte daarin ;) (foto 11 is dit duidelijk te zien).
 
Heel mooie wagen geworden Bart.
Zelfde opmerking als Swaken + dat ik vind dat ook de omlijsting van o.a. De deuren ook wat meer diepte mocht hebben.
Kijk eens naar je eigen wagen, zal je zien dat deuren een zwarte (rubberen) omlijdting hebben. Dit kan bekomen worden door een dark wash of door inkt.
 
bedankt voor de complmenten danny, bert, swaken en erwin.

bert, de spoiler is onder een beetje decal weg gegaan omdat het rood strip op de spoiler verkeerd zat en het er af heb gehaald en trok dat een beetje mee en heb het zo gelaten omdat het niet zo op valt, en was bang dat ik de lak er aftrek als ik de witte decal er af haal.

erwin en swaken, bedankt de uitlaten ben ik vergeten binnen in zwart te maken en ga ik doen en de deurstijlen ga ik ook wat aan doen morgen.
 
Knap hoor! en ik blijf erbij, god damn da kleur is uber vet ! iets wa ge nie snel ga zien op een 1/1 mustang !
 
Zeer zeker een hele mooie geworden! Schitterend.

Trouwens, als je dan toch bezig bent met wat kleine dingen te retoucheren morgen, probeer dan de rubberstrips op het dak ook nog even zwart te verven.
Zal een wereld van verschil maken op het dak.
 
bedankt Rebelish, het misstaat niet de kleur, vindt het ook mooi.
 
ik krijg het nog druk morgen, een goede tip Rocknrolla.
 
mooie wagen, maar is het normaal dat de achterste remklauwen onderaan staan?
 
bedankt dave, het kan er maar op 1 manier er op, of het zo werkelijk is weet ik niet dave.
 
Goed opgelet Dendave...

Ik heb bij een auto nog nooit remklauwen aan de onderkant gezien. Lijkt me ook absoluut onwaarschijnlijk, omdat dan de remstof zich heel snel zou verzamelen in de klauw en op die manier de remkracht nadelig zou kunnen beïnvloeden en de schijf zou kunnen aantasten.

ring-Ford-Mustang-Shelby-GT500-On-Vossen-Wheels-04.jpg
 
Bart , je hebt er echt iets moois van gemaakt ..... ik doe het je niet na :)

Het is er één die best gezien mag worden !
 
Zou je het niet rood kunnen schilderen dan?
Het is zonde...je bouwt zo een mooi model dan zou ik dit soort kleine puntjes toch even proberen te verbeteren.
 
Zeer mooi, deze wagen heb ik al vaak gezien, maar altijd in het zwart (wat een beetje spijtig is, aangezien de striping op de zwarte versie ook aanwezig is... in het zwart) maar in dit goud is het echt wel een blikvanger.
 
bedankt voor de complimenten, de remmen laat ik zo anders moet ik de achterwielen er af halen en heb kans dat de assen breken en dan heb ik een groter probleem, ik maak nog fouten maar ga bij ieder project vooruit.
 
prachtige wagen, zelf heb ik het wel meer voor de oudere muscle cars maar toch knap werk geleverd.
 
bedankt tiger en bubblegum, straks nog even de knalpijpen een beetje zwart binnenin en de deurstijlen en dan is hij deventief klaar.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan