Jade, als je wat meer weet hoor ik het graag. Je weet de theorie hiervan weet ik niet echt. Weet wel dat hier spellen van bestaan, maar nooit tegen gekomen. Zou wel heel leuk zijn deze eens te kunnen inzetten als deze klaar is.

Maar ja. Dat zal wel niet lukken denk ik.
Verder weer een kleine update. Niet veel maar toch.

Hier ben ik gisteren avond geeindigd. Het zit nu allemaal weer netjes in elkaar, maar moet nog wel het een en ander bijwerken. Dit voor later. Eerst verder bouwen. De basis kleuren zitten er nu op dus ben de detail nu aan het aanbrengen.
De knallers waar ik het gisteren over had. Bijna schoon.

Daar mogen ze in. Dan moet er wel het een en ander aan gebeuren nog, maar dat moet ik nog bedenken. Wel is hier ook al te zien dat het luik er ook al weer op zit. Pikant detail. Het glas is wit uitgeslagen van binnen uit. Niet goed afgedekt dus. Moeten nog maar eens zien wat we daar mee gaan doen. Misschien wel gewoon schilderen.

Als een dopje op de fles. Past weer perfect. Nu eerst de knallers er in lijmen, maar die moeten eerst nog geschilderd worden.

Dan een zijtas. Deze moest er ook nog op zitten. Oorspronkelijk zit dit scheef.

Omdat het been dus buiten het aansluitpunt zit van het bekken om maar zo te zeggen. Dus hiervoor maar een stukje styreen tussen gelijmd. En daar maar de tas aan hangen. Maar nog eens zien wat we met de andere kant gaan doen. Daar moet er ook nog eentje op. Maar die heb ik niet. En misschien ook wel mooi om niet gelijk te werken met wat dit apparaatje met zich meedraagd. Misschien wel een uitlaat systeem van het een of ander of zo. Of iets van knallende dingentjes.
Natuurlijk word vervolgd.