Hoofdsponsor

1/76 PzKpfw II Ausf. F.[done]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi afgewerkt Bart, maar mis idd iets diepte, maar kan je nog altijd aanbrengen hé, dit zou net dat verschil maken.
In ieder geval knap gedaan ,een schaal die je niet gewend bent ;)
 
bedankt voor de reacties en tips, de diepte kan je het beste met wash doen toch?
 
Inderdaad Bart, een wash over je tankje, figuurtjes en je muurtje gaan al een wereld van verschil maken waar je zelf héél erg tevreden over zal zijn ;)
Een grijze wash over je tank, een groene over je figuren en eventueel een bruine over je muur.
Je kan ze natuurlijk allemaal een wash geven met grijs of zwart als je het vlugger wil doen. De ondergrondkleur zal er toch een ander effect aan geven..
Het proberen waard hoor, zeker naar je volgend project toe :)
 
ik ga er morgen aan werken, alvast 1 kleur wash, andere heb ik nog niet de kleuren.
 
Debart, je kan met elke gewone pot verf een wash maken. Ideaal zijn van die enamelverfjes omdat je dan de wash gemakkelijk weer weg kan halen waar het schoon moet zijn.
 
bedankt voor de tips, ik heb nu de achtergrond, het muurtje bewerkt, is nog niet klaar maar ziet er zo al wat echter uit,

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ok, Bart, probeer nu eens om een bruinrode wash over die bodem te doen. Er lijkt ook zoiets als een haartje in te kleven, haal dat er misschien eerst uit voor het geval dat de tank er niet helemaal over komt. Je mag gerust nog wat meer wash laten zitten, want op een foto met flash zie je altijd nog meer terug dan in het echt. Als je daarna nog wat gaat drybrushen over het zand met een lichtere kleur, krijg je de juiste dieptewerking. Ik weet ergens iemand die dat op dit soort kitjes erg mooi aan het toepassen is: https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=39621
 
bedankt steve voor de link.

ik denk dat het zo al een heel eind goed is de achtergrond.

attachment.jpg
 
mooi gedaan, Bart. Vind het er al veel minder plastiek-achtig uitzien ;)
 
bedankt jordi en beyond.

de eindfoto's;

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
mooi gedaan Bart, is helemaal iets anders dan we gewend zijn van u.
vgr Marc
 
hoi marc, bedankt voor de compliment, het gaat steeds beter bij ieder project.
 
Die lemen huizen zien er zo heel realistisch uit. Je hebt er ook iets van een textuur op aangebracht?
 
klopt steven, van citadel, bedankt voor de leuke reactie.
 
Ik heb nog een Jagdpanther liggen van Revell in 1/76, als ik dit werkje zo bekijk heb ik toch wel zin om dat ding ook eens af te werken.
Mooi gedaan!
 
bedankt Arthur, een leuke project om te maken.
 
Goed gedaan, het zijn kleine dingetjes, maar toch zo mooi 😉
 
Knap werk Bart.....!!

Grtz yves,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan