Hoofdsponsor

Anders / onbekend Project , " The Time Machine 2002 " , garage resin kit van Randy cooper [DONE]

Euh, ............... mooi.
Ben eigenlijk sprakeloos over hoe knap dit project is.
Blijf volgen.
 
Schitterend Bubble... Gewoonweg sprakeloos...
Benieuwd naar het volgende.

Mark
 
knap ongelooflijk knap kan niet wachten tot het einde ( ik zal wel moeten zeker )
Grtz Marc
 
Ik was even met vakantie en erg druk met andere zaken en als dit dan "even" bijleest :wow:
Wat mooi zeg!!!


Fred
 
Gewoon weer indrukwekkend laat je laat zien :)
 
heel mooie vooruitgang inderdaad. wordt een super model.
 
Strak werk, alleen heel erg jammer van de kroonwielen, detail wat daar in zou kunnen zitten haalt het niet, tenzij je ze natuurlijk niet meer terug ziet.
 
Dank je luitjes ,, ja klopt resin tandwielen hadden niet echt diepe groeven minder detail , jammer
 
the_time_machine_by_hameed-d5eup0dll_zps53de0ea8.png

vandaag gewerkt aan de twee wielen die via het hart (bol ) lopen , een externe dryfit is makkelijker anders kan je het onderstel al beschadigingen en het is makkelijker kijken hoe alles later geplaats kan worden , belangrijk in de center gaten precies maken Anders axiaal problemen met alle ringen over de hele lengte , nu wachten nog steeds op twee tussen ringen


021_zps88c51d51.png

024_zps6d2907bd.png

025_zpsf7c94cac.png

026_zpsd4651c04.png

033_zpsa5965cfe.png

028_zps574c452e.png

029_zps42ec12bd.png

032_zps372d1308.png

tot zover ...
 
Wat een beest :eek: en de afwerking echt chique dingen
 
Prachtige vorderingen weer Pascal.
Het blijft toch telkens weer genieten van je kunstwerken.
Benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Hoe je die metaal structuren zo echt blinkend kan maken. Gewoon prachtig.
 
Waanzinning !!! !

Ferme bouw zeg !

ik volg deze.
 
Hoe je die metaal structuren zo echt blinkend kan maken. Gewoon prachtig.

Als je gelezen had dan had je geweten dat dit door een bedrijf werd gedaan, alleen moet je je onderdelen wel ontzettend strak afleveren want elke oneffenheid zie je direct terug.

Maar weer mooi werk Bubble is weer genieten.
 
Je krijgt er zelf zin aan zo'n kit te gaan bestellen en bouwen natuurlijk!
Lekker formaatje voor exclusief detail ;)
 
ik zeg niks en geniet alleen maar , meer kan ik niet doen , geweldig
Marc
 
Dank je luitjes ,,



We hebben weer sprongetje gemaakt , volgende was de messing ( in paint ) time hand control , eerst op gebouwd enkelen extra details aangebracht , tandwielen iets vettig gemaakt en een diamant for ever erop als laatste ( fake one ) als alles gemonteerd word komt er nog een wash over de getallen lijn op de rollen

031_zps7bb8ad61.png

026_zps2782de22.png

030_zps67b39dce.png

023_zps4df4266f.png

025_zps89810b96.png

015_zpsb5afcbc6.png

019_zpse1153aed.png


toen verder met de het draag gedeelte op de houten vlonder , hierop zitten ook weer hard ware onderdelen zoals koperen spoelen old 1920 buis batterijen en mechanische onderdelen zijn verbonden

1_zpsbb1381ff.png

2_zps4dca0564.png

3_zps8abcdbb3.png

4_zpsdaf945dd.png




Toen had ik de laatste buiten wielen klaar voor de plater en drie kleine onderdelen , de wielen komen in koper kleur

006_zps68ce919c.png

008_zps4cf4a9ca.png

toen verder met de glazen buizen batterijen , met bedrading erop , het zijn stukjes rond glas acrylaat , heb ze iets van achteren geschipt en een licht kleurtje gegeven zodat in water is met iets erin . en toen erin geplaats , later moet de tand houder zoals bovenstaand foto er nog op gemonteerd worden.
En natuurlijk een mini lampje op de zijkant van 3 mm doorsnede :)

001_zps54b04f0e.png

003_zpsbc3adf26.png

005_zps51ed4740.png

002_zps5344b149.png

006_zps8030473e.png

toen in reeks als laatste verder gegaan met het hart gedeelte de bol waardoor as loopt met wielen erop .
Eerst alle gaatjes op nieuw uit boren 1 mm en toen de bol gematteerd en in zink zwart industrie lak gezet , toen konden alle kleine M1 6 kant messing schroefjes erin , een kant heb ik gedaan nu de andere kant .de wielen aan de binnen kant zijn in bare metal foil gezet en in paint , maar nog niet geheel klaar ,het is wachten op de koperen buiten wielen

nog genoeg te doen .



005_zpsc6f36c51.png

006_zps834f0c2a.png

009_zps73e81712.png

008_zps24b379e9.png

010_zpsf3ece6c7.png

011_zps19eee97a.png

002_zps49c67d4f.png

004_zpsa6e55bfb.png

Tot zover luitjes weer
 
Laatst bewerkt:
Prachtige vorderingen weer Pascal.
Jammer dat er maar een deel van de foto's zichtbaar is :(
Kijk toch weer al uit naar het vervolg.

Mark

P.S. Ondertussen zijn de foto's toch zichtbaar geworden...
In één woord : schitterend.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi bubblegum,ik zit met mijn mond open man.Wat een prachtig model gaat dit weer worden.
 
He doomwad , goed je weer te zien !! , photo bucket doet soms vreemd
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan