Hoofdsponsor

1/35 Project A. [!]

Momenteel draait alles weer op een heel laag pitje.
Het gaat namelijk heel slecht met mijn vader.
En met heel slecht bedoel ik echt heel slecht.
Zoals wij hier zeggen, hij is reeds bediend.
Ik kruip soms wel achter mijn werkbank om even alleen te zijn met mijn verdriet, maar van bouwen komt momenteel niet veel.
Sporadisch eens een stukje, maar dan vergeet ik weer foto's te nemen.
Dit is een heel zure appel, maar de gelatenheid van mijn vader, hij pakt het zoals het komt, verlicht de pijn een heel klein beetje.
Jongens, als je even niets hoort van mij, dan weet je waarom.

Gelukkig is er het forum nog, waar ik me even kan afzonderen en tot rust kan komen.

D*mn dat lees ik niet graag Erik. Ik ben er voor je als je dat nodig mocht vinden en als er iets is waarmee ik je van dienst kan zijn mag je niet twijfelen mij te contacteren !

Niet alleen blijven met uw verdriet, dit zijn momenten waarvoor je Echte Vrienden hebt !

Hou je haaks jongen!, zijn de (en daar heb ik geen woorden voor) kanten van het ouder worden. Ik leef met je mee!

G*dverd*mme Erik, dat is geen goed nieuws hé.
Makker als ik met iets kan helpen, al was het een luisterend oor, je hebt mijn nummer...
Niet twijfelen maar bellen hé, (that's what friends are for...)
Verder heel veel sterkte en moed toegewenst (ook aan de echtgenote en de kids).

Mark

geen goed nieuws lees ik hier.
Wat mijn gegis ivm met die motor was ,zat ik er serieus naast. maar waar slaat die "A" van project A dan op ? of heb ik hier ergens over het hoofd gezien ?

geen goed nieuws lees ik hier.
Wat mijn gegis ivm met die motor was ,zat ik er serieus naast. maar waar slaat die "A" van project A dan op ? of heb ik hier ergens over het hoofd gezien ?

Inderdaad geen goed nieuws Famo.
Maar zo is het leven nu eenmaal.

En wat die A van project A op slaat.
Gewoon, de eerste letter van het alfabet.
Sommigen zegen project X en ik wou eens iets anders doen en opvallen ;)

Terug
Bovenaan