Hoofdsponsor

Prijzen Modelforce 2014

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.443
Beetje op aandringen van enige bekenden, dan toch deelgenomen aan de wedstrijd van Modelforce 2014.

Mijn grootste prijs is een deal met volgens mij een van de beste figuurbouwers die ik persoonlijk ken.
De resultaten krijgen jullie zeker in dit Forum te zien.

2 maal goud voor mijn funny people

Belgium

attachment.jpg

en my Hauskeeper

attachment.jpg

1 maal zilver voor Piero

attachment.jpg

1 maal brons voor my lady

attachment.jpg

het beste is de gesprekken die men heeft met oude en nieuwe bekenden op zo een beurs.

Grtx Jan
 
Nen dikke proficiat Jan met de behaalde plakken !!!

Grtz yves,
 
Gefeliciteerd met je wel verdiende prijzen Jan!
 
ja jan jij bent wel met de meeste prijzen gaan lopen

ook onze guy had zilver
ik had ook zilver
tomas had ook goud

denk dat het dat was maar het zou kunnen dat ik iemand vergeten ben.

maar dikke profisiat jan het waren juweeltjes
 
Jeanke en zoon hadden ook beiden prijs en Thierry ook goud met Route to Duinkerke en nog iets denk ik.
 
heb er een aantal in levende lijve mogen zien, iedereen een dikke proficiat
 
Heb ze gezien, echt mooi werk.
Ik verschrok er even van hoe klein die eerste 2 irl zijn, dikke dikke proficiat!!
 
Proficiat man.
Ik heb je modellen even bekeken op de wedstrijdtafel en onze stand en vind het echt knap wat je verwezenlijkt.
Het is niet echt mijn ding maar doe toch mijn hoed af.
 
Ik ben ook weeral mee een paar prijzen naar huis gegaan.

1x Brons voor de Mercedes SLS GT3
1x Zilver voor de Ford Fiesta S2000

Ben heel erg content, omdat alle civiele categoriën samengevoegd zijn. Ik was ingeschreven in de Advanced catergorie, maar ze hebben me toegevoegd aan de Masters. Dus heel content.
 
allemaal proficiat met u prijzen.
 
sorry voor degene die ik vergeten was , waren er nog wel prijzen voor de andere clubs :laugh:

mooi werk mannen doe zo verder 8)
 
Proficiat met de behaalde medailles jongens,spijtig heb ik deze keer niets gewonnen maar ik ga de tip die ik heb gekregen zeker gebruiken en ga de volgende keer Which Way inschrijven bij het dio gebeuren...;)
 
Dik verdiend Jan, ik ben vooral fan van die funny people en irl komen ze nog beter tot hun recht.
 
Proficiat aan alle deelnemers en aan de winnaars van ons forum.

Schijnbaar heb ik zilver behaald met mijn inzending, dat is erg fijn om te vernemen !

Gr. Guy.
 
dikke proficiat aan alle winnaars maar ook een beetje aan degene die net naast de prijzen vielen.
 
terechte proficiat man !
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan