Hoofdsponsor

1/20 Porsche 928 s van Tamiya

ERVARING
gevorderd
BOUWWIJZE
verbeteringen aan brengen
BOUWBUDGET
geen budget
BOUWSTATUS
Work in progres
COMMENTAREN
muggezift maar raak ( heb een brede rug )
Hoi vrienden de laatste foto van de motor

photo 618902

Ik ben nu aan de bodem begonnen deze moest in zwart ( donker donker grijs omdat op kleinere schalen zwart gewoon geen reliëf of contrasten niet goed weergeeft gewoon een zwart vlak ) normaal is dat tegen mijn manier van werken omdat tegenwoordig geen enkele auto onderaan zwart is vroeger in de late jaren 60 werden de auto's tegen roestvorming gecoat met een soort pek maar nu worden die in de fabriek behandeld en bedekt met een beige achtige rubberlaag of grijs naargelang de fabriek natuurlijk
Maar mijne beste vriend heeft die zelf in de zwarte lak gezet ook de binnen spatborden en het motorcompartiment zodus moest ik wel volgen he
Ik heb daar het donkerste grijs voor genomen

photo 618898

photo 618899

photo 619161

photo 619160

word wederom vervolgd

thanks
@Modest wel maateke wel heel simpel , eerst in zilverkleur spuiten , daarna met een fijn penseeltje enkele roestplekjes aanbrengen op vooral naden en bochten waar de uitlaten het meest lijden als dat dan weer gedroogd is neemt ge zwarte panel line verf en schilder gewoon met een dik zacht penseel en de rijrichtingen goed uitwrijven niet te veel verf en klaar wel eerst wat oefenen voor het beste resultaat he
Neen zeker niet omdat men vele foutjes kon verdoezelen of reparaties die in feite niet mocht he, daarom moet tregenwoordig een keuring na een ongeval alle plastic beschermplaten eronderuit moeten

Terug
Bovenaan