Hoofdsponsor

Plymouth AAR Cuda'70 1/25

ERVARING
Die mening laat ik aan jullie over
BOUWWIJZE
Dit is een mix van twee modellen.
BOUWBUDGET
Dat maak je zo duur als je zelf wil.
BOUWSTATUS
De bouw is nog maar pas begonnen.
COMMENTAREN
Tips krijgen is altijd leuk.
De kleuren die ik gebruikt heb zijn een licht grijs en peperrood van revellaqua.Moet wel nog wat gepolijst worden.
Marc S.
 
Raar kleur rood, kan aan de belichting liggen, maar de combinatie zie ik wel zitten, zeker met die aparte lijn er tussen.
 
De mix van de Plymouth Cuda met de Dodge Viper is af.Hetgeen verder nog gebeurd is zijn de zelfgemaakte gordels,de tank in de kofferruimte en de rolkooi.Ben wel zo dom geweest te vergeten er foto's van te maken maar als je binnenin kijkt kan je het wel wat zien.

IMG_20230426_135743_221.jpg

IMG_20230426_140120_560.jpg

IMG_20230426_140417_421.jpg

IMG_20230426_140749_565.jpg

IMG_20230426_141149_005.jpg

IMG_20230426_141253_514.jpg
Marc S.
 
De mix van de Plymouth Cuda met de Dodge Viper is af.Hetgeen verder nog gebeurd is zijn de zelfgemaakte gordels,de tank in de kofferruimte en de rolkooi.Ben wel zo dom geweest te vergeten er foto's van te maken maar als je binnenin kijkt kan je het wel wat zien.

Bekijk bijlage 432431

Bekijk bijlage 432432

Bekijk bijlage 432433

Bekijk bijlage 432434

Bekijk bijlage 432435

Bekijk bijlage 432436
Marc S.
Mooi afgewerkt model. Die rode streep, is die gespoten ? Willy.
 
De mix van een Cuda en een Dodge is goed gelukt. De kleurstelling is ook mooi maar moet wel eerlijk zeggen dat de afwerking van het lak gebeuren een beetje onder je niveau lig.
 
Qua afwerking.. misschien zou dat de volgende keer nog iets geperfectioneerd kunnen worden, maar het idee en de uitvoering van dat idee is prachtig! Erg origineel.
 
@Willy.De rode streep is inderdaad gespoten.
@Ron en Roy.Bedankt voor jullie eerlijkheid.Ik weet van mezelf dat de lak beter kan.Moet wel zeggen dat ik na het fotograferen mijn foto's heb bijgesneden,misschien heeft het ook wel wel wat effect op de weergave??Is maar een vraag hoor,het is niet om mijzelf trachten goed te praten.
Marc S.
 
Hoi Marc goe he kerel maar inderdaad de foto's zijn wel wat overdone dan komt elke imperfectie boven water , het best is gewoon de foto's buiten te nemen in goed dag licht en niet uitvergroten dikwijls zie je dan zaken niet die nu boven water komen
Het is geen echte macro foto maar uitgesneden van het origineel en dan maakt de computer zoiets
Ok genoeg gezeverd het totaal concept vind ik prachtig echt zou van de Chip Foose kunnen komen he
Goed gedaan hoor zal weeral mooi staan in uw collectie American dream cars
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan