Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De ondergrond van de figuren is behandeld met geel en bruin pigment, waardoor het meteen matter wordt.
Er wordt een lichte drybrush over de schubben gedaan waar er geen camouflagepatroon zit. Dit patroon was donkerder geworden en ik wilde vermijden dat het helemaal zou verdwijnen. Ik merkte ook nog een opvallend gat onder de tong van de T-Rex, dat duidelijk moest opgevuld worden. Ik heb dit met klei gedaan. Toen dit droog was, is het bijgeschilderd. De dieren waren toen al met matte lak behandeld, maar de monddelen zijn met P+ behandeld. Toen was het ensemble klaar voor KMK. Ik dacht daar een kans te maken, maar de T-Rex is met de staart tussen de benen moeten afdruipen. De volgende keer dat hij buitenkomt, zal op de forumbijeenkomst zijn.
Nu nog de eindfoto's, maar die zijn daarnet dus nog snel even gemaakt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.