Hoofdsponsor

1/16 Ombouw stug III met een helpende hand :) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Walter:dit was inderdaad niet echt een modelbouwbeurs e. Ze waren er echter zeer streng op hoor. Bij diegene die een reenactment voorstelling gaven werd het uniform zelfs nagekeken of er geen swastika op stond.

@Swa: dit is zeker en vast een bekroning op mijn werk.
De zondag was de Stug er jammer genoeg niet meer bij.
De zaterdag had ik vast gesteld dat er 2 loopwielen vast zaten en toen ik die thuis wou herstellen heb ik 1 van de veerarmen gebroken. :(:(:(
Maar geen nood de stukken zijn al besteld en krijg ik vermoedelijk deze week nog met de post thuis.
Jammer te horen dat je er dit jaar niet kon bij zijn, had je anders ook graag ontmoet.
 
Hoi Buzzy10719,

Alvast bedankt voor de uitleg. Met nut hiervan bedoelde ik idd het nut van het verbod.
Ik ben het met jou eens dat het tot onze geschiedenis behoord. Maar ja, soms nemen mensen er idd nog aanstoot aan.
Je moet het ook zien in de context vind ik. En model tankje zie ik nu niet direct als een politieke statement.
Dat dit in het echt was om herkend te worden door de luchtmacht was ik van op de hoogte, heb zelf lang geleden eens een vlagje gemaakt om op een model te bevestigen. Zal wel eens een foto posten, was toen een jaar of 9. Heel lang geleden...

Daar in Ursel gingen ze echt ver met hun verbod.
Zelfs de personen die aan reenactment deden en een Duits uniform aan hadden werden gecontroleerd of er een swastika of een SS runeteken zichtbaar was.
Vond het wel een pracht van een beurs en ga volgend jaar zeker en vast terug.
Hebben met BTB trouwens terug al een uitnodiging binnen voor volgend jaar.
Het was enkel jammer van het slechte weer de zondag, ook jammer voor de organisatoren want het volk verdween na de eerste regenbui.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan