Vergeet ook niet een beetje sneeuw op de tracks te doen en een klein beetje moder zou ook niet misstaan 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nadat de Primerlaag grijs uit spuitbus , de basislaag Dark yelow TS-3 en de camo Red-brown TS-1 en Dak-green TS-2 beide met airbrush klaar was heb ik de decals geplaatst hiervoor heb ik decalclear gebruikt daarna heb ik de vernis van Tamiya verdunt en met de airbrush gespoten.Vind het geslaagd maar hoe heb je het nu gedaan? Zo kunnen we er ook wat van leren.
Ok bedankt voor de uitgebreide uitleg.
Met het doekje de witte verf eraf krijgen was met thinner neem ik aan. Gingen de camo kleuren er dan niet wat mee af?
Inderdaad met thinner.Ok bedankt voor de uitgebreide uitleg.
Met het doekje de witte verf eraf krijgen was met thinner neem ik aan. Gingen de camo kleuren er dan niet wat mee af?
Ok bedankt voor de heel interessante tip.Je kan dit doen door haarlak of producten van AK te gebruiken,je spuit je camouflage daarna haarlak of het product van AK je spuit de witte verf wel allemaal acrylverf en je gebruikt water en zeker geen thinnerje maakt de oppervlakte nat met water en verwijdert zachtjes de omliggende witte verf met een penseel zo bekom je het beste en mooiste resultaat ...
Dankjewel.Het zit na 15 jaar toch nog heel goed in de vingers.
Knap werk en vind dit zeer geslaagd resultaat.