Hoofdsponsor

* Murphy* Babylon 5 "Omega class destroyer"

Inderdaad zonde en ik was er ook verre van gelukkig mee vooral in deze fase van de bouw :-( en ik keek nog wel zo uit naar het schilderwerk van deze met al die kleine vlakjes grijs die erop gezet moesten worden.
Afijn het is weer gebeurd dus uithuilen en weer verder gaan.
 
Inderdaad zonde en ik was er ook verre van gelukkig mee vooral in deze fase van de bouw

Niet alleen de fase van de bouw.
Resin is dan ook meestal nog een pak duurder dan plastiek kits.
En moeilijker te vinden.
 
Inderdaad moeilijk te vinden dit kitje en wat de prijs betreft deze was via Ebay goedkoper dan een Dragon kit dus dat was weer geluk hebben als je van geluk kan spreken uiteraard.
 
Damn Ron das echt kl...te. Murphy is dus nog eens langs geweest...
 
Helaas gebeuren deze dingen.... M blijft maar in je buurt rondhangen Ron :angry:

[jury] Ron heeft aangegeven aan de jury de wedstrijd te verlaten, helaas [jury]

Fred
 
Inderdaad die Murphy is niet weg te krijgen hier maar ik hoop toch echt dat hij nu maar eens naar België verhuisd :laugh::laugh: want ik heb van hem nu wel genoeg gezien de laatste tijd.
 
spijtig ron dat dit moest gebeuren .

het is altijt spijtig dat een model sterft op of rond de bouwtafel door een stom toeval maar zoals je zegt een paar dagen verdried en dan ben je er wel weer over en kan je weer vol goede moed aan een ander model beginnen
 
Donders kerel , dat is jammer man !!! het was deze keer een zeer bros bros kit aan onderdelen . .
 
Dat is balen Ron! Maar stuur hem maar naar Duitsland ofzo :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan