Dat gaat zeker goedkomen met zo'n indrukwekkende achtergrond. Ik hrb wel een vraagje over welk werkmateriaal je ter beschikking hebt om afrondingen te maken aan de gevel. Als je een boog wil snijden, doe dat dan niet uit de losse hand. Zeker als je concentrische bogen maakt, gaat het opvallen dat zr elkaar ergens raken. Een gatenboor kan gebruikt worden voor houten platen, maar bij het cirkelsnijden van styreen heb ik al veel gehad aan een eenvoudig apparaatje dat ik in de Ava heb gekocht.
Je hoeft er niet mee door de plaat te snijden want dan raakt hij toch ontregeld, maar de eerste graveerlijnen zijn dan perfect rond en die kan je volgen met een mes. Het ding is ook zeer nuttig wanneer je bijvoorbeeld de wielen van je auto wil spuiten, gewoon een tape rond snijden en op de velg kleven.
Je hoeft er niet mee door de plaat te snijden want dan raakt hij toch ontregeld, maar de eerste graveerlijnen zijn dan perfect rond en die kan je volgen met een mes. Het ding is ook zeer nuttig wanneer je bijvoorbeeld de wielen van je auto wil spuiten, gewoon een tape rond snijden en op de velg kleven.