dank u voor lovende commentaar
Het idee is er gekomen door samenloop omstandigheden tijdens openen doos MB .Er zat er tot mijn verwondering PE bij en dacht waarom niet, ineens kans om het eens te proberen.
Nu bij mijn zoektocht inhoud vitrines kreeg ik die taxi 's in het vizier en ben op zoek gegaan en er zitten er knappe tussen en dacht bij mezelf wat heb ik hier liggen en hoe pak ik het aan .
toen viel mijn euro dat ik precision metal had liggen 0.12 mm en zo ben ik beginnen plooien.
zo ben ik Duitse fietsers gaan halen voor wielen bakje maar daar was geen PE bij .
ben er enkele dagen zoet mee geweest en ja de wielen zijn een spijtige zaak maar wacht met schilderen tot ik in Gent ben geweest en fietswielen kan vinden anders ben ik vlug 30 euro kwijt aan wielen alleen en dat is wat veel van het goede.
zal zeker een poging doen om spaken zelf te maken met de voorwielen van fietsen die ik hier liggen heb
nu spijtig heb ik er geen verslag van gemaakt daar ik zelf aan het zoeken was om het zelf te maken maar heb nog enkele pogingen liggen zie foto.
de rest zijn samengesteld uit verschillende dozen rode cirkel.
het bakje is uit 1 stuk gevouwen en daar wat stukjes bij.
zie foto's met eerste bakje waar ik niet tevreden over was maar wel aanzette tot beter resultaat.