Hoofdsponsor

1/35 Mil Mi24-V Hind-E (Trumpeter)

Oh dat naadje. Die krijg ik niet strakker.. Dus laat ik zo, zie je straks niets meer van..
 
Ik kijk uit naar het vervolg.
Heb me er deze week één besteld en kijk er naar uit om deze onderhanden te nemen.

Mark
 
@Silenoz, dit ga ik idd nog even aanpakken vandeweek.. Leek me mee te vallen maar nu valt het steeds meer op..

Ook ga ik de cargodeuren bewerken zodat de open raampjes minder opvallen.
Kan dit proberen met clearfix of velpon..
De cockpit randen zijn al iets meer geschuurd maar wil de rivets niet beschadigen dus is een langzaam proces..

Verder hartelijk dank voor de reacties..
 
Sjoooooo.... Vandaag weer eens tijd gehad en genomen om iets aan de Hind te doen..
Was VEEEEEEL te lang geleden....


De mainrotor(ding is GROOOOOT) in elkaar geplakt wat ongeveer 30 onderdelen waren.. En ook de staartrotor is in elkaar geplakt.
P1050449_zpsb2ca662f.png




Ik heb ook de rotor een beetje door gebogen omdat de rotorbladen aardig recht waren.
Alleen ging het niet met het pennetje zoals René als voorbeeld had gegeven..
Ik heb het opgelost door een wok te nemen en daar de rotor onderste boven in te leggen met een gewicht erop en daardoor kreeg ik toch ook wel een redelijk resultaat.
P1050452_zps3d661572.png


En ook een camo gespoten, dit heb ik freehand gedaan met een 0.15 naald.. Was best wel ff wat werk om te doen en je raakt al snel door je inspiratie heen merkte ik.. Maar het resultaat is best aardig vind ikzelf..
P1050445_zpsb56b8a59.png


P1050446_zps8c34f649.png
 
Ja die hoofdrotor is een behoorlijk groot ding.
Goede gedachte om die in een wok zijn buiging te geven, vind ik zeer geslaagd.
Fraaie freehand camo die je gespoten hebt. Goed gelukt.
Benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Ok, deze is voor zover af.
Ik heb de camo met een tint donkerder grijs overgespoten en dit ziet er een stuk agressiever uit :)


De rotobladen gespoten en ook een metaalkleurige leading edge erop gespoten.. Wat een hoop tape kost dat zeg.. :) :) :)


Er zitten 2 lagen blanke lak op die ik even goed laat uitharden voordat ik er minimaal decals op ga plakken.. Ik ben niet zo van de stickers maar denk dat de Hind met een paar rode sterren erg bruut eruit gaat zien.


Ik heb geen bestaande bewapenings loadout eraan gehangen maar ben gegaan voor hetgeen mij het mooist leek (Lees BRUUT)
En helaas met de maskingtape van de cockpit afhalen kwam ik erachter dat er wat vlekken aan de binnenkant van de canopy zijn gekomen door de niet goed sluitende raampjes achterin.. Jammer maar helaas. Dit gebeurd me niet nogmaals kan ik wel zeggen...


Hier wat foto's.


P1050532.png


P1050539.png


P1050538.png


P1050537.png


P1050536.png


P1050530.png


P1050529.png
 
Hey,

Indd, met die donkere tint ziet hij er beter uit, knap toestel en indrukwekkend in het zonlicht ... ge zout er van beginnen lopen als je dit ziet komen..:)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan