Hoofdsponsor

1/24 Micro cars

Schaal 1/24 - 1/25
Bedankt Marc S
Vanmorgen toch maar nog wat moed verzameld en een nieuw ruitje gemaakt nu moet je drie keer kijken om hem in een keer te zien :lol: , alleen nog een hoekje zwart bijtippen zie ik op de foto. Gelijk nog wat kleine dingen bij de Peel bijgewerkt die ik op de foto zag.

DSC_2711.JPG
 
Mooie verbetering. Vreemd dat je geen verfschade hebt vind ik.
 
Een klein stukje verf was licht beschadigd maar dat valt toch weg achter het zwarte bandje. De verf is niets bijzonders gewoon Vallejo primer en toevallig ook de kleur van Vallejo enkel de vernis is van Tamiya.
 
Verheugde ma al op diorama waar hij in de sneeuwstorm stond maar dit is toch wel veel beter(y):-).
Het plooien is al een stunt op zich.
Knap gedaan
 
Zalig die micro wagentjes he , eindelijk iets wat we niet dikwijls tegenkomen in geen enkele schaal zelfs 1/1
Knap werk
Marc
 
Ja sorry Pascal :LOL:

Coachke bedankt, Inderdaad zijn zeldzaam op de weg en gelukkig maar, die 35km karretjes zijn al een ramp op de weg :rolleyes:
 
ze zijn leuk , mooie vorderingen , deze micro versies komen uit de handicap wereld
 
Leuke (lees : schattige) wagentjes geworden, en inderdaad de toevoeging van een figuur in een vignette of diorama kan het resultaat alleen maar verbeteren. (y)
 
ze zijn leuk , mooie vorderingen , deze micro versies komen uit de handicap wereld
Sorry Bubblegum maar dit heb je echt mis dit zijn volwaardige :LOL: wagentjes voor op de snelweg ook al is het niet aan te raden.

Ja moet wel een figuur bij voor het idee van de grote Dany maar nu zin vinden om een weer eens een figuur te schilderen.
 
uhm ik dacht dat ze waren ontwikkeltijd uit de oorlog voor gehandicapte geraakt soldaten als hulpmiddel , tegenwoordig zijn ze er nog voor mensen die geen rijbewijs meer hebben

 
Looks really good, they came out nicely , still can’t believe that these were actually allowed on the roads ,
 
Indeed Graeme I myself will not dare to drive it on the public road. Years back there was a car in europe called Reliant which was a tricycle with a polyester bodywork and the size of a normal car. The strange thing about it was that you didn't need a car driver's license, but you did need a motorcycle license. These three wheelers were of course not too safe on the road and certainly not in curves :)
 
Bedankt voor je reactie en opmerking Rudi, op de foto zag ik het ook dat het een beetje rommelig was maar is ondertussen strak gemaakt.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan