De motoronderdelen werden samengekleefd en voorzien van wat bedrading, bougiekabels en kabel van carburator naar remsysteem.
Ik heb verschillende foto's bekeken maar niet kunnen bepalen waar de batterij zat. Daar de motor laag in het motorkompartiment zit, ziet men naderhand niet veel meer van de bedrading.
Dan het chassis, ik heb alle onderdelen aaneen gekleefd en alles past goed. De zijbalken bestaan elk uit 2 helften, daartussen heb ik een beetje putty moeten aanbrengen, daarna alles gespoten in een donkergrijze kleur. Hiervoor gebruikte ik een spuitbus van Motip "Bumper Spray" wat goed overeenkomt met Panzergrau.
Nu had ik dus in 1 laag primer en kleurlaag ineens.
Daar ik mijn model als een gerequisitioneerd voertuig wilde voorstellen had ik meer keuze qua interieur :houten dashboard, ,houten inlegsels rond de vensteropeningen , bordeaux lederen zetels en bekleding van de zijpanelen van de deuren.
ICM verkoos een andere carosserie opbouw ( meestal is die uit é é n stuk en wat panelen voor het motorkompartiment ),eigenlijk 4 grote delen, 2 volledige zijkanten met een deel van het dak, 1achterpaneel bestaande uit kofferdeksel en dakdeel en 1 deel met brandschot , voorruitkader en deel van het dak , alles klikte goed ineen op de bodemplaat met spatborden.
Ik heb verschillende foto's bekeken maar niet kunnen bepalen waar de batterij zat. Daar de motor laag in het motorkompartiment zit, ziet men naderhand niet veel meer van de bedrading.
Dan het chassis, ik heb alle onderdelen aaneen gekleefd en alles past goed. De zijbalken bestaan elk uit 2 helften, daartussen heb ik een beetje putty moeten aanbrengen, daarna alles gespoten in een donkergrijze kleur. Hiervoor gebruikte ik een spuitbus van Motip "Bumper Spray" wat goed overeenkomt met Panzergrau.
Nu had ik dus in 1 laag primer en kleurlaag ineens.
Daar ik mijn model als een gerequisitioneerd voertuig wilde voorstellen had ik meer keuze qua interieur :houten dashboard, ,houten inlegsels rond de vensteropeningen , bordeaux lederen zetels en bekleding van de zijpanelen van de deuren.
ICM verkoos een andere carosserie opbouw ( meestal is die uit é é n stuk en wat panelen voor het motorkompartiment ),eigenlijk 4 grote delen, 2 volledige zijkanten met een deel van het dak, 1achterpaneel bestaande uit kofferdeksel en dakdeel en 1 deel met brandschot , voorruitkader en deel van het dak , alles klikte goed ineen op de bodemplaat met spatborden.
Laatst bewerkt door een moderator: